Ovoga ljeta najljepše otočne plaže će biti one na koje će doplivati hrvatski bloger, novinar i putopisac Domagoj Jakopović Ribafish u sklopu projekta RokOtok. Nakon što je prošle godine, u spomen na preminulog sina, pokrenuo projekt RokOtok kako bi povezao 50 naseljenih jadranskih otoka, tijekom srpnja ove godine će na popis povezanih otoka uvrstiti 17 naseljenih otoka srednjeg Jadrana. Najvažniji cilj njegovog putovanja je poruka djeci i roditeljima da što više vremena provode u druženju i što je više moguće u prirodi. Također, posebnost ovogodišnje rute je i snažna potpora vodeće marke za kosu Head&Shoulders. Uz pomoć te vrijedne donacije Udruga Rokotok će na svakom od posjećenih otoka srednjeg Jadrana organizirati čišćenje jedne plaže.

Robert Gašpert Direktorica kompanije Procter&Gamble za Hrvatsku i Sloveniju, Lana Zanne Latos, Ribafish i Zlata Mück Sušec

'Prošlogodišnje iskustvo i susreti s djecom i roditeljima pokazali su mi da su ljudi spremni izaći i učiniti korak naprijed za djecu. Podrška koju sam primio bila je tolika da me potaknula da priču o RokOtoku proširim i novim snagama i projektima poput ovoga koji je pokrenuo Head&Shoulders. Njegova će nam donacija omogućiti da otočane i njihove goste, djecu i roditelje potaknemo na puno obzirniji pristup našoj jedinstvenoj prirodi. Na svakom otoku na koji doplivam očistit ćemo jednu plažu i na taj način zahvaliti svima na dobrodošlici i gostoprimstvu', započeo je Domagoj, a potom nam otkrio kako se priprema na ovogodišnji pothvat.

Robert Gašpert

Svako jutro popijem vodu i limun na tašte, šećer u kavi sam zamijenio s medom, a onda iza toga smoothie sa što više povrća, sezama i kefira

'Ja sam od onih koji se vole kupati u toplom moru, a i s obzirom na to da imam problema s ramenom, zimsko kupanje sam odlučio preskočiti i vrijeme posvetiti opravku ramena. Sad sam krenuo i u teretanu koja je bila neophodno s obzirom na prirodu mog posla i svakodnevno kušanje raznih delicija. Također, prilagodio sam i prehranu pa sada svako jutro popijem vodu i limun na tašte, šećer u kavi sam zamijenio s medom, a onda iza toga smoothie sa što više povrća, sezama i kefira', objasnio je bloger koji će i ove godine obići neke od najljepših domaćih plaža, a nama je otkrio i svoje favorite.

Instagram

'Iako su me oduševili svi naši otoci koje sam posjetio prošle godine, zasigurno najteži posjet, ali ujedno i moja najdraža plaže je moja i Rokova plaža Srednji bili bok na otočiću Proizdu. Lastovo me oduševilo sa svojom divljinom i neistraženošću, Šipan je prekrasan, a na Lopudu sam otkrio velike količine gorkih naranči', iskreno je priznao te dodao kako mu se u blizini Proizda, na otoku Korčuli, nalazi i jedna od najdražih skrivenih uvala. 'Iako do plaže Bačva ima 20 minuta vožnje nizbrdo, koju ne preporučujem ako idete sa starim autom, definitivno vrijedi svake minute vožnje. U krugu od pet kilometara oko tebe nema apsolutno nikoga, poneki cvrčak ili riba, i zaista te ispuni taj mir i spokoj', objasnio je popularni Ribafish.

Instagram

Iako ističe kako su mu domaće plaže ujedno i najljepše, Domagoj nam je otrkio i svoje favorite kada je riječ o stranim destinacijama. 'Plaža Nazare u Portugalu je bila predivna s možda najljepšim pijeskom ikada, onako škripi pod nogama, ali kad dođeš u more i shvatiš da je voda 13 stupnjeva, onda se vratiš nazad. Bondi beach u Sidneyu je također prekrasna, ali brzo izgoriš na suncu', kroz smijeh je rekao bloger.

Za kraj, Domagoj nam je otkrio i koliko u cijelom projektu sudjeluje i njegova djevojka, vizažistica i food blogerica Kasandra Draganić. 'Kasandra se definitivno neće pridružiti plivanju jer ne voli baš plivati, ali zasigurno podnese najviše nervoze jer ona je ona koja zove lučku kapetaniju, policiju, župana, općinu... Odličan je PR i dnevno je barem u 20, 30 poruka i poziva oko organizacije svega, nezaobilazan je član posade. Sada još razmišljamo hoćemo li na putovanje povesti i našeg psa, ali s obzirom na to da je on iz Dubrave, nismo sigurni kako će podnijeti more', zaključio je na kraju Ribafish koji u srpnju, u sklopu kampanje 'Očistimo zajedno jadranske plaže od plastike', kreće na novi pothvat i obilazak novih 17 otoka.

Robert Gašpert

Udruga RokOtok i Head&Shoulders pozivaju sve kupce da podrže čišćenje jadranskih plaža jer će Procter&Gamble od prodaje svakog proizvoda odvojiti dio za donaciju i čišćenje plaža od otpada. Kampanja traje od 1. ožujka do 30. travnja 2020. godine, a provodi se u svim trgovinama u Hrvatskoj. Više o ovogodišnjoj ruti plivanja Domagoja Jakopovića Ribafisha možete pronaći ovdje.