Glumica Ebru Şahin, inače zvijezda serije ‘Ljubav osvetnika’ nedavno se našla u središtu skandala kada je u razmaku od dva tjedna viđena s dva različita muškarca i to u bliskom kontaktu. Prvo se na plaži zabavljala s jednim turskim pjevačem, a dva dana nakon toga fotoreporteri su je ulovili s košarkašem Cedijem Osmanom. Iako je u medijima prije nešto više od tri tjedna izjavila kako ni s jednim nema ništa više od prijateljstva, čini se da to nije tako. Naime, fotoreporteri su je snimili u poznatom turskom ljetovalištu u društvu košarkaša, 25-godišnjeg Cedija Osmana, a nakon što su te fotografije postale glavna tema turskih medija, par je shvatio da nema smisla da se više skrivaju, pa su na Instagramu potvrdili ono što se već duže nagađalo - da su u vezi.

'Da, istina je da smo zajedno. Zasad se odlično slažemo i zabavljamo', poručila je 26-godišnja turska zvijezda koja je navodno, već upoznala obitelj novog dečka. No, ni ovoga puta nije prošla bez kritika javnosti, a pratitelji su ispod zajedničke fotografije na Instagramu komentirali kako se sigurno zaljubila u njegov duboki džep te da je otprije poznata po tome da 'lovi' muškarce boljeg imovinskog stanja. 'Ma daj, Ebru! Željela si se osigurati jer su ti zbog koronavirusa otkazana daljnja snimanja, a ovaj mladić je idealna prilika da si priuštiš sve što želiš. Vjerojatno si birala onog s većim novčanikom', samo je jedan od kometara. Inače, Cedi igra za Cleveland Cavaliers, a procjenjuje se kako je do sada zaradio oko 50 milijuna kuna.