Društvena mreža po imenu TikTok,  koja dolazi iz Kine u vrlo kratkom vremenu, postala je jednom od najpopularnijih aplikacija i društvenih mreža na svijetu među tinejdžerima, ali i svima koji vole video sadržaj, a eventualno i brendovima koji počinju uviđati njen potencijal. Ova aplikacija zapravo služi za dijeljenje kratkih videa od 15 i 60 sekundi s prijateljima, obitelji, ali i s ostatkom svijeta. Videi se uglavnom fokusiraju na plesne izvedbe, zabavne skečeve, sinkroniziranje pjevanja, a sve s filterima i specijalnim efektima kako bi cijela priča bila još zabavnija. Kažu neki - kada jednom probate, nećete moći prestati, a jedna od domaćih korisnica društvenih mreža je i glumica te glazbenica Manuela Svorcan koja nam je otkrila je li to uistinu tako. 

 'Prvi TikTok video snimila sam 8.12.2019.godine, al’ sam tad otprilike i stala. Nije me osvojio sve do sad, skupa s reelsima na Instagramu! Mislim da smo svašta otkrili dok smo bili doma i bez slobode. Svakako smatram da su ljudi ovu mrežu, onako za pravo, otkrili za vrijeme izolacije, vjerojatno jer smo svi imali viška vremena', govori Manuela koja ističe kako se TikTok se proslavio kao aplikacija poznata po lip-sync videima u kojima otvarate usta na popularnu pjesmu i pretvarate se da je pjevate, po mogućnosti izrazima lica. Takav sadržaj je i danas najpopularniji na aplikaciji iako ćete pronaći i videe u ostalim kategorijama.

Nemam velikih zamjerki, osim što neki stvarno snimaju svašta

 'Smatram ju super društvenom mrežom. Ostavlja puno prostora da budemo kreativni, da se nasmijemo, nekada čak i osvijestimo i naučimo. Nemam velikih zamjerki, osim što neki stvarno snimaju svašta, ali zato i postoji opcija da nekog pratiš ili ne', govori Manuela. No, nije sve tako jednostavno kako izgleda.

Ako se želite istaknuti iz mnoštva bolje produciranim videom, morate naučiti kako uređivati ​​svoje videozapise kako bi bili učinkovitiji i privlačniji publici. 'Ne mogu reci da je najjednostavnija mreža i ne mogu se pohvaliti da sam odmah sve pohvatala. Dapače, učim iz dana u dan. Sve je lakše, naravno, ali za dobar video je ipak potrebno neko vrijeme za samu ideju, pa onda realizaciju i uređivanje', govori te zaključuje: 'Iskreno, mislim da izaziva ovisnost, ali jednako kao što ovisnost izazivaju instagram, Facebook i slične društvene mreže', poručila je ova svestrana 29-godišnjakinja.