Više od tri godine nakon što je posljednji put održala koncert i skoro pet godina od njezinog posljednjeg studijskog abuma, 32- godišnja britanska pjevačica Adele pojavila se u javnosti debitirajući u sasvim novoj ulozi voditeljice popularnog showa 'Saturday Night Live', ali je pritom uspjela izazvati bijes javnosti, piše Daily Mail. Naime, zvijezda se u skeču našalila na račun seksualnog turizma u Africi zbog čega su je neki ljudi na društvenim mrežama prozvali zbog rasizma i 'fetiširanja Afroamerikanaca'.

Adele je u skeču sa svojim 'pomoćnicama' prezentirala oglas za turistički odmor u Africi, ismijavajući pritom bogate Zapadnjake koji putuju na taj kontinet kako bi uživali u

Nakon posjete Africi našla sam duboku, duboku vezu s tim kontinentom

'zabavama za odrasle'. U oglasu su ohrabrivale žene da posjete Afriku zbog njezinih prirodnih ljepota, ali i sugerirali kako ondje mogu uživati u seks turizmu, pri čemu se u jednom trenutku Adele nasmijala i rekla kako je 'nakon posjete Africi našla duboku, duboku vezu s tim kontinentom', a njezina pomoćnica je na to znakovito komentirala: 'I osjećaš to duboko u svojoj utrobi'.

S obzirom na snažne proturasističke prosvjede i Black Lives Matter pokret koji već mjesecima 'tresu' SAD-e, nije čudo da je mnogim ljudima takav humor loše 'sjeo', a svoje nezadovoljstvo su izrazili na društvenim mrežama.

TEŠKI GAF Adele se na novom poslu našla na udaru kritika
Profimedia

Prozvali su pjevačicu zbog pretvaranja Afroamerikanca u 'objekte fetiša' i vrijeđanja njihove rase. 'Ja sam uživao u skeču sve do trenutka kad je Afroamerikanac prošao setom grleći bogatu bjelkinju i kad je Adele krenula insinuirati. Postalo mi je loše dok sam to slušao. Volim Adele, ali misliim da nije trebala glumiti u tom skeču', rekao je jedan od gledatelja za The Sun, a drugi se složio s njim i zaključio kako je jedino dobro u skeču bilo vidjeti Adelinu novu, mršaviju figuru nakon što je od početka godine izgubila gotovo 40 kilograma.