Promjena imena u svijetu showbusinessa uobičajena je gotovo kao botoks. Pravo ime Katy Perry je Katheryn Hudson, Elton John originalno je Reginald Dwight, Lady Gaga Stefani Joanne Angelina Germanotta, a cijela obitelj Phoenix originalno se prezivala Bottom, no prezime su promijenili nakon što su napustili kult kako bi označili novi početak, piše Elle.hr.

Neki su od njih svoja imena mijenjali po nagovoru producenata kako bi zvučala jednostavnije ili pamtljivije, a neki su kreirali svoju javnu ili “onstage” personu, dosta drugačiju od one kako ih ljudi znaju privatno, možda odvažniju ili otvoreniju. Takve promjene svojevrsnog uživljavanja u ulogu možda su bile nužne kako bi se osoba mogla suočiti s velikim očekivanjima publike, a dobar je primjer Beyonce koja je kreirala Sashu Fierce, svoj alter ego u koji se pretvara na pozornici.

No neki su pripadnici kreme showbusinessa tijekom života svoja imena mijenjali više puta. Držeći se stare maksime “nomen est omen”, željeli su ostaviti iza sebe neke ranije faze i prijeći na nove stvari pod sasvim novim imenom. Tako je apsolutni kralj promjena imena Prince, koji je tijekom karijere svoje pseudonime mijenjao mnogo puta. Rođen kao Prince Rogers Nelson, a najpoznatiji kao Prince, nadjenuo si je, između ostalih, pseudonime The Artist Formerly Known As Prince, Jamie Starr, Alexander Nevermind, Love Symbol #2, da bi se na kraju opet vratio na originalno ime – Prince.

Drugi rekorder po pokušajima reinvencije vlastita identiteta je Puff Daddy? P.Diddy? Promjene imena repera Seana Combsa teško je popratiti, pa se tako nazvao i Puffy, Brother Love i posljednje u nizu samo Diddy.

Lisa Boney svoje je prezime promijenila u Bonet, da bi nakon razvoda od Lennyja Kravitza označila novu etapu u životu promijenivši svoje ime u mnogo egzotičnije Lilakoi Moon, no čini se da se ono nikad nije uvriježilo u široj javnosti niti u njezinim kasnijim filmovima. Rachel Weisz na početku karijere razmišljala je o promjeni prezimena jer su njezino redovito krivo izgovarali, a za jedan show iskoristila je pseudonim Kenya Campbell jer je, prema njezinim riječima, show bio toliko loš da nije htjela da je povezuju s njim.

Bez obzira radi li se o krizi identiteta, kreativnom procesu pri stvaranju nove onstage persone ili uzdizanju iz pepela poput feniksa, novo ime zvuči kao zanimljiv i obećavajuć novi početak. I dok neki vrlo uspješno prezentiraju svoje nove persone, odbaciti stari identitet sa starim imenom u kolektivnoj svijesti šire javnosti ponekad je nemoguć zadatak, pogotovo ako se pokušava više puta. Možda poanta nije za svaku fazu života osmišljavati sasvim novi naziv, već prihvatiti promjene kao sastavni dio fluidnosti identiteta i osobnosti.