Domaća bivša voditeljica, 44-godišnja Nikolina Ristović, bivša Pišek, nakon što se dokazala kao modna trendsetterica svoju je karijeru usmjerila u novom pravcu. Otkrila nam je kako je postala vlasnica novog kul modnog brenda za djecu 'Guilty or Innocent' s eko certifikatom, koji je dizajniran za hrabre, urbane klince i njihove roditelje s ciljem da pruža slobodu, izlazi iz stereotipa, razvija osobnost te potiče kreativnost. Velika inspiracija u pokretanju benda bila su joj djeca koju ima sa suprugom Vidojem, petogodišnja kći Una Sofija, kći Hana iz prijašnje veze i Vidojeva kći Matea. Koju od kćeri je 'zaposlila' kao modela brenda i zašto joj je važno da je njezina modna marka održiva i napravljena od pomno biranih materijala, Nikolina je okrila u nastavku.
Guilty Or Innocent za djecu. Recite nam kada se rodila ta ideja?
Ideja postoji otkad sam po drugi puta postala mama... postala sam mnogo svjesnija toga da velik dio ponude odjeće za djecu ne korespondira s potrebama roditelja. I da odjeća za djecu podliježe nekim stereotipima o kojima nitko više nije promišljao otkud su ponikli, i naprosto se prepisuju. A nove generacije roditelja su štošta, ali ne i stereotipni.
Ideja postoji otkad sam po drugi puta postala mama
Što je bila inspiracija za prve komade koje ste dizajnirali?
Prvi komadi su ono čemu ću težiti i ubuduće, udobna pamučna odjeća, statement svevremenski komadi prožeti punk i rock ikonografijom, veseli, zaigrani, neuobičajenih boja i printova.
Kada biste u nekoliko riječi morali predstaviti brend, koje bi to bile?
Da se mogu personificirati bila bih kreativno dijete Ricka Owensa i Vivienne Westwood. Lideri u pakiranju klinaca!
Mlađa je kod mene zaposlena kao model
Jesu li Vaše kćerkice odobrile komade? Koje su njihove reakcije, pitate li ih za mišljenje?
Mlađa je kod mene zaposlena kao model, kao i njezina cijela vrtićka grupa. Uživaju u snimanju i druženju, bakrena i crna sjajna haljina toliki su hit da imamo konflikte vezane za odijevanje istih. Uglavnom, ukoliko je jedna djevojčica u toj haljini moraju biti i ostale. To zna biti mali problem. Starijoj se sviđa. I ona želi bakrenu haljinu. Kao i neke moje odrasle prijateljice.
Težite li održivoj modi? Zašto mislite da je to bitno?
Održiva moda za mene je prvenstveno bezvremenska kvalitetna moda koja se nasljeđuje s generacije na generaciju. To je moja misao vodilja. Sto veća upotreba etički ispravnih materijala. Sto manje pakiranja. Estetika koja proizlazi iz uporabne vrijednosti.
Što još možemo očekivati od brenda?
Svašta. Tek počinjemo! Želim da mnoge sretne generacije klinaca i roditelja stasaju uz nas.