Splitski glazbenici Tonči Huljić Madre Badessa i Petar Grašo nakon desetljeća ponovno su udružili glasove u novom duetu 'INAMORANA'. Inamorana' je i naslovna pjesma istoimenog CD-a Tončija i Madre Badesse koji izlazi za tjedan dana. Ovu specifičnu riječ starog splitskog narječja čije je značenje zaljubljena, publika je već upoznala kroz pjesmu 'Mare Luda' koja je nedavno objavljena i svojom dubokom emocijom osvojila slušatelje, a stjecajem okolnosti ista riječ se pojavljuje u obje pjesme. Kontaktirali smo jednog od najtalentiranijih domaćih glazbenika, Tončija Huljića koji nam je u kratkom intervjuu otkrio zanimljive detalje sa snimanja spota. 

Prošlo je devet godina otkako su Tonči Huljić i Petar Grašo snimili duet. Kako to da ste baš u ovom trenutku odlučili zapjevati zajedno?

Tonči: Bolje nego da smo čekali 20 godina, to se ili dogodi ili ne dogodi. Mislili smo da je jedan duet u životu dosta, ali evo dogodila se ova pjesma. Htio sam zapravo da Grašo ima što veću ulogu u pjesmi, kako bi paralelno najavili i moj novi CD i njegov novi CD. Kada već imamo odličnu pjesmu, da je možemo zajedno i podijeliti. 

Tonči Huljić: 'Prije sam diktirao stilove, a sada tjeram svoj film'
promo 

Kako je proteklo snimanje spota? Ispričajte nam neku anegdotu sa snimanja?

Tonči: Mi imamo anegdote na dnevnom nivou, spot nam dođe kao relaksacija da jedan drugog ne vrijeđamo. On je standardno pazio na to kako izgleda, meni je to sve bilo smiješno. Ja naravno nisam pazio kako izgledam pa sam se prenerazio kad sam vidio spot.

Komentari ispod spota su i više nego pozitivni, a mnogi komentiraju i kako ste jedan od rijetkih izvođača koji je ostao dosljedan svom pravcu. Koliko je to bilo teško? 

Tonči: Dosta je teško kad svake tri godine 'nahrle' neki novi tipovi koji nameću neke nove stilove koji su kratkog daha. Ja sam prije i pratio i diktirao stilove, ali jednostavno, posljednjih nekoliko godina tjeram samo svoj film pa 'kome drago kome nije'. Normalno, zadovoljan sam što je 90 posto onih kojima je drago jer publika se danas ipak segmentira. U vrijeme Magazina na zemlji je bilo 4,2 milijarde ljudi, i nije bilo interneta, danas imamo 8 milijardi i imamo potpunu demokraciju koja se po defaultu mora pretvoriti u anarhiju. I u toj anarhiji treba ostati izvan nje i praviti se da te se sve to skupa ne tiče, a to je zapravo idealan milje da istjeraš svoj film. Smatram da je moj film prilagođen onima koji u sebi gaje emociju i zato sam se u posljednje dvije ili tri godine počeo potpuno prebacivati na neke druge glazbene forme namijenjene inteligentnijem, a ne konzumerskom naraštaju.

Tonči Huljić: 'Prije sam diktirao stilove, a sada tjeram svoj film'
promo 

Osmislili ste i scenarij za spot. Odakle crpite ideje?

Tonči: Većinu svojih spotova režiram jer dok radim pjesmu već imam vizualizaciju. No, uvijek potreban dobar režiser jer ako je kasnije režija ili montaža kriva onda se može upropastiti i najbolja ideja. Posljednjih nekoliko godina radim sve s Vojanom Koceićem.