Prošla je gotovo godina dana otkako je preminula glumica Kelly Preston. U 58. godini izgubila je bitku s rakom dojke, a njezin udovac, 67-godišnji glumac John Travolta i dalje je neutješan. S obzirom na to da prolazi kroz težak period, nije ni slutio da će jedna objava na društvenim mrežama izazvati bijes među njegovim pratiteljima, s kojima je oduvijek imao korektan odnos. Naime, objavio je snimku svog 10-godišnjeg sina Benjamina.

Iako je to, u njihovim očima, bila bezazlena fotografija, dio njegove publike burno je reagirao. Naime, snimka je pokazivala 10-godišnjaka koji je s ponosom u rukama držao tunu koju je sam ulovio. Kako je John istaknuo, jako je bio ponosan na njegov ulov. 'Ovo je najveća tuna koju je moj Ben ulovio', napisao je glumac u opis videa. Dio njegovih obožavatelja čestitao je dječaku zbog ulova te su pohvalili glumca što provodi vrijeme sa sinom, no bilo je puno onih koji su mu u komentarima pisali da je takva aktivnost okrutna. 'Žao mi je ribe', 'obilježili ste posljednje trenutke ove ribe', pisali su mu u komentarima i zamolili Johna da sina nauči uloviti ribu, ali da je nakon toga vrati u more. Vrlo brzo nakon spomenutih kritika, video snimka je uklonjena s njegovog profila.

Inače, John uz Benjamina ima još dvoje djece, 21-godišnju Ellu i Jetta koji je nažalost preminuo 2009. godine. Naime, njegovo najstarije dijete, tada 16-godišnji Jett koji se borio s autizmom i bolešću Kawasaki, doživio je napadaj tijekom obiteljskog odmora na Bahamima. Tijekom napadaja je snažno udario glavom, a taj se udarac se na kraju pokazao kobnim. 'Crkva nas nikada nije napustila u ove dvije godine. Ne znam bih li preživio bez njihove podrške. Naša crkva je prva stvar koja nas čini prizemljenima', priznao je glumac jednom prilikom.

Nakon tog gubitka, prije godinu je dana izgubio i suprugu. 'Najdraža Kelly, u moj si život donijela troje najdivnije djece. Hvala ti. Volimo te i nedostaješ nam', napisao je nedavno glumac i priložio obiteljske fotografije. Njegovi obožavatelji u komentarima su ga nastojali utješiti kako bi što lakše prebrodio gubitak s kojim se teško nosi mjesecima. 'Pamti uspomene koje ste stvorili. Ona je sada na nebu i ponosno motri tebe i vašu predivnu djecu', pisali su mu.