Nakon dugog razmišljanja gdje provesti ljetni odmor, odabir je pao na Santorini. Nikad prije nisam bila u Grčkoj, a ovaj pitoreskni otočić privukao me dobro poznatim bijelim kućicama s plavim prozorima s kojih se pružaju najljepši pogledi na gradove na liticama nastalim vulkanskim djelovanjem, ali i velike pješčane plaže.

Prije polaska odgledala sam nekoliko vlogova na YouTubeu sa Santorinija i mislila sam da sam spremna na ono što me čeka, ali prevarila sam se. Uživo je sve izgledalo još sto puta ljepše. Let mi je bio u kasnim večernjim satima, ali nisam propustila priliku već prvu večer istražiti mjesto u kojem sam odsjela. Prvo što mi se svidjelo bila je mini tržnica u blizini mog smještaja koja je otvorena svaki dan do jedan iza ponoći, a vlasnik mi je već prve večeri darovao suvenir. Još jedna stvar koja mi se odmah svidjela bilo je radno vrijeme klubova i barova do tri ujutro, a to mi je već dugo nedostajalo pa sam imala pravi pravcati izlazak.

Odsjela sam u mjestu Karterádosu u samom centru otoka, udaljenom desetak minuta hoda od glavnoga grada Fire. Karterádos je prepun malih stilski uređenih kafića i restorana pa odmah dobijete osjećaj kao da ste ondje cijeli život, i to najviše zbog ljudi koji su jako srdačni i gostoljubivi.

Privatni album Kakve fotke!

Fira je jedan od najljepših gradova koje sam vidjela. Pri zalasku sunca imate osjećaj kao da je svijet stao. Ulice su pretrpane ljudima koji, gdje god da su krenuli, u tom trenutku zastaju i uživaju u čaroliji. Odmah prvi dan pronašla sam ‘svoje mjesto’ u koje sam svaki dan dolazila nesmetano uživati u pogledu. Restoran je smješten na liticama i pruža najljepši pogled na grad, na još aktivan vulkan usred mora, kao i na zalazak sunca, a i hrana je vrhunska. Na popisu je bilo puno hrane koju sam željela probati u Grčkoj, ali prva je definitivno morala biti musaka. Inače i sama pripremam to jelo koje jako volim, ali moram priznati da me njihova musaka oduševila.
Do najsjevernije, odnosno najjužnije točke otoka imala sam desetak kilometara. Odlučila sam unajmiti quad i istražiti cijeli otok, i to mi je bila najbolja odluka. Prvo sam otišla do Oia smještenog na sjeveru otoka. To je onaj grad po kojem svi vjerojatno prepoznaju Santorini. Prepun je crkvi s plavim krovovima, a svaka ulica izgleda kao da ste upravo ušli u neko umjetničko djelo. Slično kao i Fira, grad se nalazi na golemoj litici i gdje god da stojite, pogled oduzima dah. U vrijeme zalaska sunca gotovo je nemoguće kretati se Oiom.

Ivana na Santoriniju
Privatni album

No moram priznati da se meni ipak više svidjela Fira. Noćni je život puno bogatiji, a i tijekom dana grad ima više sadržaja. Ponajprije mislim na male lokalne kafiće i barove, kao i na lokalnu uličnu hranu koja je dostupna na svakom koraku.

Još jedno mjesto koje sam željela posjetiti bila je plaža Kamari. Nalazi se na samom jugu otoka, a sam put do nje svakako treba doživjeti. Sva ta mjestašca na otoku imaju poseban šarm pa sam se nekoliko puta zaustavljala i istraživala njihove čari. Plaža Kamari je golema, prepuna beach barova i restorana. Ono što me se najviše dojmilo jest crni pijesak koji se prostirao cijelom plažom, kao i pogled na planinu koja je s jedne strane ‘čuvala’ plažu.

Ivana Lovric u bazenu
Privatni album

Zanimalo me što se nalazi s druge strane planine pa sam to odlučila i istražiti. Nakon vožnje od pola sata i povremenog stajanja zbog istraživanja stigla sam na drugu stranu i ondje me dočekala - plaža. Bila je još veća, ali s istim pijeskom i uređenjem. Uživala sam ostatak dana i netom prije zalaska sunca krenula prema Firi. Okupana suncem i s vjetrom u kosi... nešto neopisivo.

Santorini je mjesto na koje bih se svakako ponovno vratila, prvenstveno zbog tog ‘domaćeg’ osjećaja i spektakularnih pogleda koje je moguće doživjeti samo ondje.

Prije povratka kući odlučila sam jedan dan provesti u Italiji jer mi je let bio preko Milana do Zagreba. Ondje sam nakon cjelodnevnog lutanja gradom imala izlazak za pamćenje, ali o tome nekom drugom prilikom.