Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

'MALO JOJ ZA SRIĆU TRIBA': Svi se dive isklesanom tijelu trenerice iz ŽNV

Posljednja je objava 'ošamutila' mnoge jer je Maja Ćustić na ljetovanju još jednom pokazala kako njeguje fit liniju.

 Izvor: Instagram

MajaĆustić, trenerica RTL-ova showa 'Život na vagi', kao i mnogi Hrvati trenutno uživa na ljetovanju, a sa svojim je Instagram pratiteljima podijelila par slika sa svog godišnjeg odmora.

Posljednja je objava 'ošamutila' mnoge jer je Maja još jednom pokazala kako njeguje fit liniju. U žutom kupaćem kostimu pozirala je na gumenjaku dok je sunce taman zalazilo.

'Guštanje! Malo mi za sriću triba', napisala je Maja u opisu fotografije, a odmah nakon objave zaredali su se komentari oduševljenih pratitelja.

 'Predivna si', 'Opala maco', 'Respect', 'Zgodna', samo su neki od komentara.

Nije ni čudo što ih je 'raspametila' fotkom kada na svojoj liniji radi cijele godine.

Osobna trenerica čitateljima Storyja ranije je preporučila pet vježbi koje svatko može napraviti u nekoliko kvadrata svog doma, i to koristeći predmete koje možete pronaći kod kuće.

1. Upor s konzervama

Oslonite se na dlanove i ispružite noge. Prebacujte konzerve s jedne strane na drugu. Pazite da se pri izvođenju vježbe ne uvijate u donjem dijelu leđa.

1. vježba
1. vježba
Izvor: Privatni album

2. Odgurivanje krpe bočno

Stanite u raskoračni stav i stavite jednu nogu na krpu. Spuštajući se, nogu koja je na krpi odgurujete od sebe i vraćate se u početni položaj. Neka vam težina bude na nozi koja miruje.

2. vježba
2. vježba
Izvor: Privatni album

3. Biceps pregib s WC papirom uz iskorak

Stanite u raskoračni stav držeći role toaletnog papira držeći ruke uz tijelo. Iskoračite unatrag i istodobno privlačite role prema ramenima. Vratite se u početni položaj. Neka vam laktovi budu uz tijelo, a težište na prednjoj nozi.

5. vježba
5. vježba
Izvor: Privatni album

4. Podizanje kukova s bocom vode

Lezite na leđa, stavite boce vode u krilo i podižite stražnjicu od poda. Malo zadržite pa se vratite u početni položaj. Tijekom podizanja pazite da se ne uvijate u donjem dijelu leđa.

4. vježba
4. vježba
Izvor: Privatni album

5. Triceps s limenkama

Stanite u raskoračni stav s limenkama u rukama. Nagnite se prema naprijed, presavijte ruke u laktu, a zatim ih ispružite.

3. vježba
3. vježba
Izvor: Privatni album

Svaku vježbu napravite u tri do pet serija sa 10 do 15 ponavljanja i uskoro ćete vidjeti rezultate!

Magazin

Royals