S obzirom na još uvijek hladnu ekonomsku klimu, te neizbježno sužavanje remena, činjenica je da je modnim dizajnerima jako teško. No, neki od njih uspjeli su postati još inovativniji kako bi prebrodili izazove koje im donosi nepovoljno krizno razdoblje. Bez obzira na smanjene novčane resurse dosjetili su se kreativnim rješenjima poput kratkih filmova umjesto predstavljanja klasičnih kolekcija, dodatnih neuobičajenih metoda marketinga, osvježavanje inspiracije... Ovdje pronađite iskustva iz prve ruke najradišnijih modnih dizajnera koji se ne boje krize. Diane Von Furstenberg

Američka Wonder Woman (žena čudo), iako je osjetila krizu uspjela je održati svoje modno carstvo, pa je tako njezin brand odjeće, modnih dodataka, cipela, torbi, kozmetike i linije kupućih kostima koji se prodaju u 50-ak zemalja, nastavio uzlaznom putanjom. Razlog je najprije inovacija u području oglašavanja, novi načini predstavljanja kolekcija, te nepokoren kreativni duh. Alexander Wang
Nakon kreiranja vlastitog branda sa samo 19 godina, ovaj američki genijalac, priznat od mnogih dizajnera kao vodeći u transformaciji edgy mode u novu nosivu i prihvatljivu modnu prizmu. Dobio je CFDA/Vogue Fashion Fund Award 2009. iz kojeg su se iznjedrile uspješne suradnje sa label-ima Gap, Uniqlo, Keds; a njegove kolekcije prodaju se u preko 200 butika. Lansiranje vlastitog labela, T by Alexander Wang, još jedan je dokaz da i u vrijeme krize brand može uspješno poslovati. Wang je uspio naći idealnu formulu, te uhvatiti pravu dozu modne inspiracije koja je primorala mnoge trendy djevojke da se požele odjevati u njegove urbane kreacije. I uspio je! Phillip Lim, 3.1 Phillip Lim
Ovaj dizajner riskirao je, pa je svojim eksperimentalnim multimedijskim rješenjima uspio proširiti brand, te se nametnuti svježim idejama u kreacijama koje su oduševile mnoge. U vrijeme kada mnogi dizajneri bježe od otvaranja novih maloprodajnih trgovina, Lim je učinio suprotno. Trenutno je fokusiran na mušku liniju, modne dodatke, cipele, sunčane naočale, muške torbe, te razvoj online prodaje. Jack McCollough i Lazaro Hernandez, Proenza Schouler
Kada su 2001. pokrenuli svoj brand, Barneys je kupio njihovu cijelu kolekciju, a to je bio samo početak. Poznati su po svojim kreacijama " za cool djevojke", a odnjeli su pobjedu na CFDA Award for Best Accessory Designer 2009. Dizajnirali su i liniju Target, te nastavili sa mini kolekcijama sunčanih naočala, cipela i torbi, koje su naravno u krizno vrijeme prihvatljiviji od odjeće. Stella McCartney
Ova ekološki korektna dizajnerica te trendseterica, prva je koja je dokazala da lijepa odjeća može nastati i od eko prijateljskih materijala. Dizajnirala je sportsku odjeću za Adidas, Gap kolekciju za klince, vlastitu liniju modnih dodataka, liniju organske kozmetike i parfema, a da nije napravila veliki kompromis te umanjila svoj modni potpis. Njezina odjeća uvijek je seksi i ženstvena, u kombinaciji sa strožim "muževnijim" komadima. Takav spoj još uvijek je jako prihvaćen i aktualan među pravim modnim simpatizerkama. Miuccia Prada, Prada
Ova genijalna biznis žena i velika kreativka uspjela je iz male obiteljske firme koja se bavila proizvodnjom kofera, postati vlasnica branda koji broji bilione dolara vrijednosti. Uspjela se nametnuti radikalnim promjenama, kreativnim i neobičnim temama za kolekcije iz sezone u sezonu. Miuccia vodi kuću dizajna koja se preoblikovala u internacionalni konglamerat sa raznim labelovima kao što su Jil Sander, Azzedine Alaia, Helmut Lang i Fendi. Također je dobila nagradu CFDA International Award 1993 i 1994. B.Š.Foto:style.com