U subotu je u Zagrebu održan blagdanski modni buvljak udruge P.I.N.K. Life koji nisu propustile ni brojne, poznate dame.

Uz domaćice ovog druženja, Leonardu Lončar i Matiju Vujicu, svojim pojavljivanjem podršku su dali i legendarni Ćiro Blažević, Tihana Harapin Zalepugin, Ivana Mišura Vlaović, Ivana Delač, Lana Pavić, Nina Slamić Gudeljević, Zvončica Vučković, Olja Vori, a još preko dvadeset osoba iz javnog života donirali su svoje modne detalje, odjeću, haljine i ostali accessoires kako bi donatorskom prodajom prikupili sredstva za rad udruge P.I.N.K. life.

Na događaju smo popričali s Tihanom Harapin Zalepugin, vlasnicom prestižne modne agencije, koja je za Story.hr izjasnila svoje mišljenje zašto se Hrvatica nije plasirala u polufinale Miss Universe te objasnila iz kojeg se razloga danas žene gledaju kao 'komad mesa'.

Tihana Harapin Zalepugin gleda odjeću na štanderu
press PINK life 

Story: Kako komentirate što se Hrvatica nije plasirala u polufinale na izboru za Miss Universe?

Ne želim komentirati ništa negativno, ali pobjednica Indijka je predivna i upravo ona je oličenje ljepote kakvo se traži na takvom izboru.

Story: Dakle, pobjednica Miss Universe Vam je predivna. Zašto mislite da je pobijedila? Što je presudilo?

Ona se zna prije svega ponašati, a u Indiji imaju i školu za odgajanje misica. Vi kada nju vidite ona je poet, pristojna, fina, prelijepa i ta njezina ljepota je urbana, nije vulgarna. To je za mene pojam ljepote.

Tihana Harapin Zalepugin na događaju
Story 

Story: Koja je razlika između manekenke i misice?

Manekenstvo i izbori za Miss se potpuno razlikuju. Ja kada vidim neku djevojku ili se prijavi u agenciju, ja odmah znam: Ona će mi biti dobar model, ali ova druga će biti bolja za izbor za Miss pa ću reći direkciji Miss Hrvatske da je mogu uzeti jer će biti dobra. U modelingu ljepota nije primarna, pravilnosti i savršenost znaju biti dosadne. Manekenka treba biti privlačna na jedan drugačiji način. Ona mora prodati kaput, neku majicu, ona ne prodaje sebe. Kroz svoju energiju, šarm, hod i izgled ona će bolje ili lošije prodati to što nosi na sebi.
Misica prvenstveno prodaje 'sebe'. Ona mora znati nešto reći i mora znati funkcionirati u puno više smjerova nego model.

Story: Smatrate li da se žene danas gledaju kao komad mesa na društvenim mrežama i općenito?

Mnoge su za to same krive. Nekada sam privatno znala pozvati na castinge i vidjeti djevojke koje su prekrasne na društvenim mrežama, a uživo 'Bože me sačuvaj'. Upravo to je lažno i krivo predstavljanje. Društvene mreže su pokvarile istinu o ženi, a većina njih je slično. Zašto se više ne pojavljuju tako lijepe djevojke na izborima za Miss? Zato što im je jednostavnije namontirati se, isfiltrirati se i to postaviti na društvenu mrežu, nego se mučiti na izborima i dokazivati svoju pamet i ljepotu.

Tihana Harapin Zalepugin pozira na fotografiji
Rober Gašpert 

Story: Koliko su bitna pitanja žirija na izborima za najljepšu?

Pitanja su jako važna zato što se odmah vidi koliko je misica snalažljiva, pripremljena, pametna, mudra i može li ona u godinu dana predstavljati svoju generaciju. Uloga jedne misice je da predstavlja svoju generaciju žena.

Meni je najgluplje kada djevojka kaže da nije htjela pobjedu. Odmah pomislim: 'Što si se onda prijavila?' Skromnost je jedna stvar, a lažnu skromnost nikada nisam dozvoljavala. Svaka djevojka treba biti samouvjerena i snažna te mudro izvršiti svoj zadatak koji je dobila.

Story: Euforija raste za nadolazeće blagdane i doček Nove godine. Gdje ćete proslaviti Božić i Novu godinu?

U posljednje vrijeme otkad imamo psića koji se boji pucnjeva petardi, ne volimo je ostavljati samu kod kuće. Ostanem u krugu najmilijih, a ranije smo znali odlaziti vani. Sada mi se sve to čini suvišno u odnosu na ono što imam, a to je topli dom, hrana koju volim i neki zanimljivi televizijski program.

U našoj galeriji pogledajte više fotografija s modnom buvljaku udruge P.I.N.K. life - pogled iz novog kuta:

press PINK life Modni buvljak Pink Life