Društvene mreže su posljednjih nekoliko godina postale ozbiljan posao i dobar oblik zarade.
Mnogi kreatori sadržaja na društvenim mrežama su se okušalli u poduzetničkim vodama. Neki više, a neki manje uspješno. Digitalni poduzetnici ili influenceri s vlastitim brendovima uz suradnje s drugim brendovima izgrađuju biznis s vlastitim imenima ili drugim nazivima koji ih na neki način opisuju.
Izgrađivanje vlastitog biznisa influencerima predstavlja otvaranje novih poslovnih vrata koja pojačavaju ugled i održavaju prihode onda kada društvene mreže stagniraju ili prestaju biti zanimljive.
Jedna od djevojaka u biznisu je Ema Luketin. Mlada poduzetnica prisutna je na nekoliko društvenih mreža na kojima ima pozamašne brojke.
Trenutačno se nalazi u top desetnajpopularnijih hrvatskih TikTok lica s nešto više od 190 tisuća pratitelja. Njezina najpopularnija društvena mreža je Instagram sa preko 193 tisuće pratitelja. Na TikToku slijedi trendove; ponajviše u kuhanju i plesu, radi suradnje s brendovima, radi make-up i hair tutoriale te prikazuje svoja putovanja.
Njezin Youtube kanal prva je društvena mreža na kojoj je počela stjecati bazu pratitelja. Počela je snimati u sedmom razredu osnovne po uzoru na strane vloggere koje je pratila. Ema ima iznimno aktivne pratitelje koji vjerno podupiru svaki njezin poslovni pothvat, zbog čega nas ne čudi da iza sebe ima dva osobna brenda: brend narukvica Lavenee i brend odjeće Moreofema.
Najveći poslovni pothvat u karijeri dvadesetogodišnjakinje je otvaranje salona za ljepotu. Nakon godinu dana premišljanja, Ema je odlučila otvoriti prostor u kojem će se posjetitelji osjećati opušteno te im pružiti tretmane nakon kojih će se osjećati samopouzdanije. Salon se zove Ema's Beauty Concept, a Ema je pratila čitav proces renovacije prostora. Čak je sama osmislila dizajn interijera i sudjelovala u farbanju zidova kada radnici nisu bili dostupni.
Ema Luketin je primjer influencera čiji se uspjeh uzdiže iznad društvenih mreža i kontinuirano raste usprkos svim predrasudama.