Otkako se sredinom 90-ih proslavila ulogom u filmu 'La Reine Margot', Isabellle Adjani ne prestaje intrigirati javnost, unatoč tome, ili možda baš zato što se u javnosti pojavljuje iznimno rijetko. Ipak, iako ju se ne može u javnosti često vidjeti, ono što već godinama ne propušta Cannes Film Festival, a iznimka nije bilo ni ovogodišnje izdanje.
Kada se pojavila na crvenom tepihu prilikom premijere filma 'Forever Young', u bezvremenskoj crno-bijeloj kombinaciji, svim je prisutnima pokazala kako i u 66. godini života zrači jednakom karizmom i nesvakidašnjom ljepotom kao i u najmlađim danima.
A da je njezina ljepota doista nešto posebno možda najbolje govori činjenica kako ju je ugledni časopis 'LA Times' proglasio najljepšom ženom koja se ikada pojavila na filmskom platnu, čime je pomela konkurenciju i iza sebe ostavila Brigitte Bardot na drugom, Kim Basinger na trećem, Monicu Bellucci na četvrtom i Halle Berry na petom mjestu. Na listi 50 najljepših glumica svih vremena našle su se, između ostalih, i Penelope Cruz, Ava Gardner, Eva Green, Anne Hathaway, Salma Hayek, Rita Hayworth, Audrey Hepburn, Angelina Jolie, Grace Kelly, Beyonce Knowles, Nicole Kidman, Sophia Loren, Sharon Stone, Elizabeth Taylor, Charlize Theron i mnoge druge ljepotice.
Osim što ju je svijet proslavio kao ženu nesvakidašnje ljepote, može se pohvaliti i nevjerojatnim talentom. U karijeri je pet puta okrunjena francuskom nagradom 'Cesar', a 1981. osvojila je dvostruku nagradu za najbolju glumicu u Cannesu.
Ovu Francuskinju egzotičnog izgleda oduvijek je pratio veo misterije. Intervjue i izjave ne voli davati, no ovoga je puta na crvenom tepihu Cannesa odlučila prokomentirati Kim Kardashian koja je i dalje bila jedna od glavnih tema razgovora otkako se na Met Gali pojavila odjevena u najslavniju haljinu koju je Marilyn Monroe ikada nosila.
'Ako je Kim Kardashian ikona, ja sam engleska kraljica. Ako je Kim Kardashian ikona, voljela bih biti dobar sociolog i semiolog koji bi ispitao taj fenomen influencera i cijelu narcističku ekonomiju društvenih mreža, mreža koje se stalno bave brojem pratitelja. Šalu na stranu, ako Kim Kardashian je ikona, novac je stvarno postao bog...', poručila je.