Početkom ove godine razgovarali smo s Nikom Bijelić, konzultanticom za imidž koja najbolje zna što se kupuje u svjetskim metropolama stila, a to znanje prenosi svojim klijenticama.

'Posljednje četiri godine radim kao personal shopper, a trgovinom se bavim gotovo deset godina.

U početku sam se bavila vintage, uglavnom nebrendiranom odjećom čije sam dobavljače nalazila po cijeloj Europi jer sam u to doba živjela na relaciji Kopenhagen - nekoliko njemačkih gradova - Zagreb, a jedno sam vrijeme imala i butik u Münchenu pa sam se s vremenom prebacila na dizajnerski second hand', rekla je za Story.hr jednom prilikom. 

Nika Bijelić organizira svoj drugi modni buvljak
Robert Gašpert 

'Shvatila sam da Hrvatska nema personal shoppera, a kako sam se profilirala kao osoba od povjerenja onima koji žele prodati svoje dobro očuvane dizajnerske komade, naravno da sam imala i sve više upita za personal shopping. Tako sam se u jednom trenutku posvetila isključivo personal shoppingu, što mi je u tom trenutku bio idealan posao', dodala je Nika, poznata po svom nesvakidašnjem poslu - personal shoppingu i image consultingu.

Prepoznala je što nedostaje na našim prostorima i odlučila ljubav pretočiti u posao. Njezin posao, iako je 2023., i dalje je nepoznanica na ovdašnjim prostorima.

'Svojim klijentima pronalazi ekskluzivne komade odjeće i accessoiresa koje sami ne mogu ili nemaju vremena pronaći, a image consultingom klijentima pomaže izgraditi najkvalitetniju modnu kolekciju, odnosno ‘složiti im ormar’. Dizajnerske torbe najtraženiji su komadi, a ova mlada, ambiciozna i simpatična djevojka otkrila nam je kakve sve zahtjeve dobiva od klijenata te što je najneobičnije što je trebala nabaviti', otkrila je. 

Nika Bijelić organizira svoj drugi modni buvljak
Robert Gašpert 

A sada će ova uspješna mlada dama održati i svoj drugi po redu dizajnerski second hand Pop up event Lager u Regular Baru u nedjelju drugog travnja s početkom druženja u 12 sati. Prvi je takav događaj organizirala prije godinu i pol dana, a za ovaj se odlučila da, umjesto jednog dana, organizira višednevni događaj koji će trajati od drugog do sedmog travnja, svakog dana od 10 do 19 sati.

Svatko će za sebe moći pronaći nešto lijepo, a pogotovo veseli izbor brendova poput Chanela, Diora, Louis Vuittona, Guccija i brojnih drugih luksuznih brendova.