Nošenje trapera zadnje srijede u travnju svake godine međunarodni je simbol prosvjeda protiv okrivljavanja žrtava i destruktivnih mitova o seksualnom nasilju nad ženama.
U Hrvatskoj se Denim Day obilježava treću godinu za redom u organizaciji Ženske sobe i magazina Story, a podršku akciji pružila je TV voditeljica i urednica Mojmira Pastorčić koja je RTL Direkt vodila odjevena u jeans jaknu i hlače.
Iako traper nije materijal koji često možemo vidjeti u informativnom programu, zbog poruke koju je danas slao bio je i više nego dobrodošao.
Voditeljica je u emisiji podsjetila da je cijela priča počela kad je 45-godišnji instruktor vožnje silovao svoju osamnaestogodišnju učenicu na prvom satu vožnje i zaprijetio joj ubojstvom ako nekome ispriča što se dogodilo. Djevojka je ipak skupila hrabrost, priznala sve obitelji i prijavila nasilnika nadležnim institucijama. Silovatelj je završio u zatvoru, ali talijanski Vrhovni sud ga je oslobodio uz objašnjenje 'da su traperice bile toliko uske da je jedini način da ih skine bio taj da mu djevojka pomogne, čineći tako seksualni akt sporazumnim'.
Naglasila je i da, prema podacima Ženske sobe, 90 posto silovanja ostane neprijavljeno.
'Nemojte biti tih 90 posto i nikada, pa ni u šali, nemojte pitati: A što je ona imala na sebi', rekla je na samom kraju emisiji i tako gledateljima pojasnila zašto nosi jeans.
Akciju Storyja i Ženske sobe podržali su i zastupnice i zastupnici u Hrvatskom saboru odjeveni u traper zajedno s potpredsjednicom Sabora Sabinom Glasovac, predstavnici Grada Zagreba, hrvatski europarlamentarci, ali i brojne poznate Hrvatice.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju