Simboličnom predajom čeka u iznosu od 13.269,71 eura (99.976,56 kuna) Udruzi P.I.N.K.- life, završena je još jedna Pink Ribbon akcija, kojom se prikupljaju sredstva za kupnju medicinske opreme potrebne onkološkim i drugim bolničkim odjelima.

Više od 77 tisuća kupaca koji su tijekom listopada, Međunarodnog mjeseca borbe protiv raka dojke, u dm-u kupili odabrane proizvode omogućili su ovu donaciju jer je dm s partnerima izdvojio pet posto prometa ostvarenog prodajom tih proizvoda.

DM X MONDO X P.I.N.K. LIFE_RG (1).JPG
Robert Gašpert 

Prikupljena sredstva omogućit će udruzi P.I.N.K.- life da otplati ultrazvuk za Kliniku za neurologiju KBC-a Sestre Milosrdnice te da obnovi prostore u kojima provodi edukativne programe i pruža psihološko savjetovanje.

'Moram reći da se, s obzirom na to da je iza nas više godina, ova suradnja pretvorila u partnerski i prijateljski odnos s dm-om i Mondom te se veselim budućim suradnjama koje su dogovorene. Veći je iznos nego prijašnjih godina, a osim što se više izdvaja kroz postotke, i kupci su prepoznali akciju te znaju da u listopadu dm sudjeluje u akciji kao društveno odgovorna kompanija. Svaka donacija nam puno znači, a ovo je baš konkretan iznos pa ćemo najprije zatvoriti neke otplate aparata koje smo donirali prijašnjih godina, a jedan dio sredstava ćemo uložiti u radionice te za uređenje našeg prostora koji je stradao u potresu', rekla nam je Nives Moric, predsjednica Udruge P.I.N.K.- life.

DM X MONDO X P.I.N.K. LIFE_RG (14).JPG
Robert Gašpert 

Naglasila je da, iako je listopad u fokusu, cijelu godinu naglašavaju važnost preventivnih pregleda, jer od raka dojke obolijevaju sve mlađe žene. 'Potrebno je što više preventivnih pregleda i da cijelu godinu ukazujemo na njihovu važnost, kako bi bolest bila izlječiva', zaključila je.

'Izuzetno smo ponosni jer i sebi i svojim partnerima iz godine u godinu dižemo ljestvicu i želimo ostvariti što bolje rezultate. Ove godine smo apsolutni pobjednici, 13.269 eura je cifra kojom će udruga P.I.N.K.- life pomoći svima onima kojima je to potrebno, a što se tiče nas kao medijske kuće zahvalni smo jer smo postigli to da sad poznate osobe zovu nas jer žele sudjelovati na našoj reviji, žele biti dio akcije i žele pomoći. Mislim da je to ono što je, uz prikupljene donacije, najvažnije', rekla je Ana Miščević, Head of Story.

DM X MONDO X P.I.N.K. LIFE_RG (15).JPG
Robert Gašpert 

Tijekom pet izdanja kampanje Pink Ribbon, dm je uz pomoć kupaca i partnera podržao rad Udruge s više od 48.000 eura. Uz provedbu radionica s onkološkim pacijentima, prikupljena sredstva omogućila su opremanje kirurške sale Opće bolnice Dubrovnik, kupnju histeroskopa, otplatu ultrazvučnog uređaja za KBC Zagreb te otplatu ultrazvuka za Kliniku za neurologiju KBC-a Sestre milosrdnice.

'Ova je donacija nastavak dugogodišnje suradnje dm-a i Udruge P.I.N.K.- life te naših zajedničkih nastojanja da sugrađanima osiguramo bolju prevenciju, dijagnostiku i liječenje. Uspjeh petog izdanja kampanje za nas u dm-u ima posebno značenje jer smo tijekom ove godine poseban naglasak stavili upravo na žensko zdravlje. Ponosni smo što smo još jednom građane podsjetili na važnost brige o zdravlju i što se više od 77 tisuća njih aktivno uključilo u kampanju kako bi podržali rad udruge', izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

Robert Gašpert DM X MONDO X P.I.N.K. LIFE