Simboličnom predajom čeka u iznosu od 13.269,71 eura (99.976,56 kuna) Udruzi P.I.N.K.- life, završena je još jedna Pink Ribbon akcija, kojom se prikupljaju sredstva za kupnju medicinske opreme potrebne onkološkim i drugim bolničkim odjelima.
Više od 77 tisuća kupaca koji su tijekom listopada, Međunarodnog mjeseca borbe protiv raka dojke, u dm-u kupili odabrane proizvode omogućili su ovu donaciju jer je dm s partnerima izdvojio pet posto prometa ostvarenog prodajom tih proizvoda.
Prikupljena sredstva omogućit će udruzi P.I.N.K.- life da otplati ultrazvuk za Kliniku za neurologiju KBC-a Sestre Milosrdnice te da obnovi prostore u kojima provodi edukativne programe i pruža psihološko savjetovanje.
'Moram reći da se, s obzirom na to da je iza nas više godina, ova suradnja pretvorila u partnerski i prijateljski odnos s dm-om i Mondom te se veselim budućim suradnjama koje su dogovorene. Veći je iznos nego prijašnjih godina, a osim što se više izdvaja kroz postotke, i kupci su prepoznali akciju te znaju da u listopadu dm sudjeluje u akciji kao društveno odgovorna kompanija. Svaka donacija nam puno znači, a ovo je baš konkretan iznos pa ćemo najprije zatvoriti neke otplate aparata koje smo donirali prijašnjih godina, a jedan dio sredstava ćemo uložiti u radionice te za uređenje našeg prostora koji je stradao u potresu', rekla nam je Nives Moric, predsjednica Udruge P.I.N.K.- life.
Naglasila je da, iako je listopad u fokusu, cijelu godinu naglašavaju važnost preventivnih pregleda, jer od raka dojke obolijevaju sve mlađe žene. 'Potrebno je što više preventivnih pregleda i da cijelu godinu ukazujemo na njihovu važnost, kako bi bolest bila izlječiva', zaključila je.
'Izuzetno smo ponosni jer i sebi i svojim partnerima iz godine u godinu dižemo ljestvicu i želimo ostvariti što bolje rezultate. Ove godine smo apsolutni pobjednici, 13.269 eura je cifra kojom će udruga P.I.N.K.- life pomoći svima onima kojima je to potrebno, a što se tiče nas kao medijske kuće zahvalni smo jer smo postigli to da sad poznate osobe zovu nas jer žele sudjelovati na našoj reviji, žele biti dio akcije i žele pomoći. Mislim da je to ono što je, uz prikupljene donacije, najvažnije', rekla je Ana Miščević, Head of Story.
Tijekom pet izdanja kampanje Pink Ribbon, dm je uz pomoć kupaca i partnera podržao rad Udruge s više od 48.000 eura. Uz provedbu radionica s onkološkim pacijentima, prikupljena sredstva omogućila su opremanje kirurške sale Opće bolnice Dubrovnik, kupnju histeroskopa, otplatu ultrazvučnog uređaja za KBC Zagreb te otplatu ultrazvuka za Kliniku za neurologiju KBC-a Sestre milosrdnice.
'Ova je donacija nastavak dugogodišnje suradnje dm-a i Udruge P.I.N.K.- life te naših zajedničkih nastojanja da sugrađanima osiguramo bolju prevenciju, dijagnostiku i liječenje. Uspjeh petog izdanja kampanje za nas u dm-u ima posebno značenje jer smo tijekom ove godine poseban naglasak stavili upravo na žensko zdravlje. Ponosni smo što smo još jednom građane podsjetili na važnost brige o zdravlju i što se više od 77 tisuća njih aktivno uključilo u kampanju kako bi podržali rad udruge', izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.