Dino Merlin dva je vikenda zaredom pjevao u zagrebačkoj Areni, na četiri rasprodana koncerta, što znači da je u dvorani bilo oko 22.000 fanova.

Ulaznice za koncerte bile su rasprodane mjesecima unaprijed, unatoč njihovoj nemaloj cijeni. Najjeftinija ulaznica bila je za parter, po cijeni od 35 eura, a mjesta na tribinama prodavali su u nekoliko cjenovnih kategorija, od 30 do 45 eura, s tim da su najjeftinije imale ograničen pogled, piše 24 sata.

Dino Merlin i Zdravko Čolić
željko vidinović 

Mjesta u 'fan pitu' koštala su 70 eura, dok su mjesta za VIP barskim stolovima koštala 120 eura. Mjesta u Vip loži koštala su 130 eura, a u salonu 80 eura.

Uzevši u obzir cijenu ulaznice za parter, koji je bio najpovoljnija kategorija s pogledom usmjerenim prema bini, i podatak da je na jednom koncertu bilo 22.000 ljudi, dolazi se do računice od 770.000 eura. Toliko je novca minimalno publika u Zagrebu dala za svaki od koncerata. Ukupno je to 3,080.000 eura. Prema cjeniku Arene Zagreb, dan najskupljeg najma sa svim otvorenim sektorima iznosi malo manje od 24.000 eura.

Dino Merlin i Zdravko Čolić
željko vidinović 

Nije poznato koliko je dana Merlinov tim iznajmio Arenu za potrebe organizacije koncerta i postavljanja tehnike, ali je poznato da je Merlin Arenu punio četiri dana i za to je platio četiri dnevna najma.

Konobari otkrivaju da se pilo vino i pivo.

'Nije baš bilo pijanih ljudi, svi su došli uživati u glazbi', rekla je jedna konobarica i dodala da su napojnice bile dobre. S druge strane, konobari koji su radili i na koncertima Aleksandre Prijović kažu da su na Merlinu zaradili manje novca.