Poduzetnik Mate Rimac je na Facebooku napisao podužu objavu u kojoj opisuje koliko je izrada automobila kompleksna radnja.
‘Možda mislite da znate koliko je automobil kompleksan proizvod. Ali vjerujte mi, netko tko nije sudjelovao u razvoju auta ne može niti približno shvatiti kompleksnost takvog proizvoda, razvojnog i proizvodnog procesa iza njega. Već sam pisao o tome kako je test Chrisa Harrisa za mene bio ultimativni ispit Nevere. Mislim da se može reći da je Chris bio apsolutno oduševljen Neverom. Steve Sutcliffe (EVO Magazin) još je jedan hard-core automobilski novinar, rekao bih rame-uz-rame s Chrisom, koji je doslovno vozio sve. Čovjek koji je fokusiran na voznu dinamiku i doživljaj vožnje. To su obično ljudi koji na spomen električnih auta okreću očima. U videu možete vidjeti koliko je 'mind-blown' čak i takav čovjek’, započeo je objavu.
‘Često mogu vidjeti kako naši dragi sugrađani i 'prometni stručnjaci' pišu da je Nevera smeće koje ne može skrenuti, koja 'ide samo ravno', gov** sklepano od kineskih dijelova (dok zapravo, doslovno nema niti jednu komponentu iz Kine u sebi koja je veća od otpornika). Mislim da su Chris Harris, Steve Sutcliffe i deseci drugih internacionalnih novinara, koji su auto actually vozili (a ne samo vidjeli preko ekrana), bolji za donošenje takvih zaključaka. Znam, znam - kad je tako dobar, postavite vrijeme na Nurburgringu. Budemo, ne brini, budemo. Vidjeti ovaj video s Paga, s Bugatti Chiron Super Sport i Neverom, reakcijom novinara i svim što nas je dovelo do toga - mogu reći da smo dosta daleko došli, iako smatramo da smo tek na početku puta’, napisao je u nastavku, a potom zaključio:
‘Da se vratim na početak posta - Nevera je razvijena zadnjih 5-6 godina u Svetoj Nedelji. Dok smo danas jako internacionalni i imamo velike resurse na raspolaganju, stvari su izgledale dosta drugačije na početku razvoja auta. Većina ljudi koji su radili na Neveri bili su mlade domaće cure i dečki, bez iskustva u automobilskoj industriji, koji su radili u vrlo mladoj firmi s promilima resursa konkurenata. Tad nas je bilo nekih 200 zaposlenih, dok nas je danas 10 puta više. U tim okolnostima, stvorili smo apsolutni benchmark što se tiče električnih sportskih automobila i njihovih tehnologija. Kao što je Steve rekao - imaš osjećaj da je ovaj proizvod radila firma koja postoji 100 godina, a ne firmica iz Hrvatske koja postoji jedva više od desetljeća. Malo je reći da sam ponosan na tu ekipu. A tek smo počeli...’.