Dizajnerski dvojac, prepoznatljiv po svojim printevima i sofisticiranim bojama, svoju su viziju predstavili u Dove duhu.
Robert Sever i Branko Basletić s modelima
Ovom kampanjom Dove predstavlja prvi Dove Invisible Dry dezodorans koji je testiran na 100 boja i dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama. Dove je želio otkriti istinu o povezanosti žena i boje odjeće koje nose te je proveo ispitivanje koje je otkrilo da
samo 50% žena nosi svoju omiljenu boju.
Dove želi potaknuti žene da nose boje koje žele.
Nova Dove Invisible Dry varijanta dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama, ne sadrži alkohol i istovremeno njeguje pazuhe s četvrtinom hidratantne kreme. U filozofiji branda Dove je moderna i samosvjesna žena koju će novi proizvod Dove Invisible Dry ohrabriti da nosi odjeću u svojim omiljenim bojama i potaknuti je na izražavanje svoje osobnosti. Otud i inspiracija za
raznobojne tunike koje za Dove dizajnirao Robert Sever.
Za vas smo pripremili tri komada, koje možete osvojiti ispunjavanjem upitnika u nastavku. Od svih sudionika koji točno odgovore na postavljena pitanja nasumce ćemo odabrati troje koji će postati vlasnicima ovih dizajnerskih komada. Njihova imena objavit ćemo
u ponedjeljak 26. svibnja iza 12 sati, do kada možete sudjelovati u ovom darivanju.
Foto: Story Press