Dizajnerski dvojac, prepoznatljiv po svojim printevima i sofisticiranim bojama, svoju su viziju predstavili u Dove duhu. Ovom kampanjom Dove predstavlja prvi Dove Invisible Dry dezodorans koji je testiran na 100 boja i dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama. Dove je želio otkriti istinu o povezanosti žena i boje odjeće koje nose te je proveo ispitivanje koje je otkrilo da samo 50% žena nosi svoju omiljenu boju. Dove želi potaknuti žene da nose boje koje žele. Nova Dove Invisible Dry varijanta dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama, ne sadrži alkohol i istovremeno njeguje pazuhe s četvrtinom hidratantne kreme. U filozofiji branda Dove je moderna i samosvjesna žena koju će novi proizvod Dove Invisible Dry ohrabriti da nosi odjeću u svojim omiljenim bojama i potaknuti je na izražavanje svoje osobnosti. Otud i inspiracija za raznobojne tunike koje za Dove dizajnirao Robert Sever. A osvojili su ih: Irena Pecotić, Solin Manuela Jadanec, Dugo Selo Anka Žigić, Zagreb Čestitamo sretnim dobitnicima!