Dizajnerski dvojac, prepoznatljiv po svojim printevima i sofisticiranim bojama, svoju su viziju predstavili u Dove duhu. Ovom kampanjom Dove predstavlja prvi Dove Invisible Dry dezodorans koji je testiran na 100 boja i dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama. Dove je želio otkriti istinu o povezanosti žena i boje odjeće koje nose te je proveo ispitivanje koje je otkrilo da samo 50% žena nosi svoju omiljenu boju. Dove želi potaknuti žene da nose boje koje žele. Nova Dove Invisible Dry varijanta dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama, ne sadrži alkohol i istovremeno njeguje pazuhe s četvrtinom hidratantne kreme. U filozofiji branda Dove je moderna i samosvjesna žena koju će novi proizvod Dove Invisible Dry ohrabriti da nosi odjeću u svojim omiljenim bojama i potaknuti je na izražavanje svoje osobnosti. Otud i inspiracija za raznobojne tunike koje za Dove dizajnirao Robert Sever. A osvojili su ih: Irena Pecotić, Solin Manuela Jadanec, Dugo Selo Anka Žigić, Zagreb Čestitamo sretnim dobitnicima!
Tko je osvojio tunike Roberta Severa?
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju