U Svijetu godišnje od raka dojke oboli 1,3 milijuna žena, a umre ih oko 450 tisuća. Na području Europe, svake dvije minute jedna žena otkrije rak dojke, dok svakih šest minuta zbog te kobne bolesti umre jedna žena. Rak dojke je stvarnost koju proživljavaju žene u našim susjedstvima, obiteljima, na poslu i našoj okolini.
Upravo iz tog razloga, kako bi osvijestilo žene o važnosti preventivnih pregleda i ranom otkrivanju raka dojke, svake godine mjesec listopad postane ružičast i glasno se priča o bolesti koja je najveći ženski neprijatelj. Sve češće se bolest javlja kod žena mlađih od 40 godina, zbog čega je prevencija jedino rješenje kojim se možemo boriti protiv raka dojke. Ružičasta vrpca izabrana je kao boja zdravlja koja ujedno predstavlja i ženstvenost, a simbol diljem svijeta za Mjesec borbe protiv raka dojke postala je nakon što je Susan G. Komen fundacija dijelila ružičaste vrpce 1991.godine tijekom utrke za preživjele od raka dojke u New Yorku. U Hrvatskoj se Dan ružičaste vrpce održao prvi put 2000. godine, a Story već sedmu godinu za redom organizira akciju pod nazivom Story Pink Day kojom biva bojan u ružičastu boju.
Iako je listopad mjesec kada se najglasnije priča o ovoj zloćudnoj bolesti, nije ograničen samo na 31 dan. To je bolest koja je stvarnost za milijune žena i njihovih obitelji svaki dan. Prevencija samokontrolom, ultrazvukom i mamografijom ono je čime možete spasiti svoj život.