Ovaj vikend rezervirajte za posjet turističkom sajmu PLACE2GO u Areni Zagreb, gdje će se predstaviti  i časopis National Geographic Hrvatska na izložbenom prostoru VisitUSA Croatia. U sklopu događanja u subotu 16. 3. najpoznatiji popularno-znanstveni časopis organizirat će dvije radionice za djecu od 11 do 13 sati i od 15 do 17 sati, kako bi nadahnuo najmlađe posjetitelje, ali i njihove roditelje kroz teme o znanosti, prirodi, ekologiji, zemljopisu te mnogim zanimljivim temama o kojima iz broja u broj educira čitatelje. 

A prije više od godinu dana u Hrvatskoj je osnovan VisitUSA Croatia. VUSA Croatia je savjetodavni odbor koji djeluje s ciljem promicanja putovanja u Sjedinjene Američke Države. Ovog petka, 15.3.2019. godine, VUSA Croatia predstavit će u sklopu turističkog sajma PLACE2GO u Areni Zagreb, B2B radionicu za agencije, touroperatore, avio-kompanije i medije koji su zainteresirani za organizaciju i putovanja u Sjedinjene Američke Države ili promociju destinacija u SAD-u.

Kako najbrže i najlakše dobiti vizu ukoliko planirate put u Sjedinjene Američke Države? Što je IPW i kako sudjelovati? Zašto je skijanje u Americi jedinstveni doživljaj za sve ljubitelje zimskih sportova? Na ova i brojna druga pitanja i teme odgovorit će sudionici ovogodišnje B2B radionice koja se održava od 11. do 16. sati.

Za sudionike B2B radionice bit će to prilika za upoznavanje s najnovijim tržišnim trendovima i destinacijama u SAD-u, a koja je po prvi puta pod izravnim pokroviteljstvom krovne turističke organizacije Sjedinjenih Američkih Država BRAND USA (www.VisitTheUSA.com).

Prema izvorima U.S. Department of Commerce’s National Travel and Tourism Office, u 2017. godini SAD je posjetilo gotovo 77 milijuna međunarodnih posjetitelja, čija je ukupna turistička potrošnja iznosila rekordnih $251.4 milijardi dolara. Dok je broj hrvatskih državljana koji putuju u SAD iz godine u godinu u stalnom uzletu pa je tako 2017. godine Hrvatsku posjetilo 451.946, a 2018. godine  558.751 turista što predstavlja fantastični rast 24%.

”Hrvatska definitivno postaje turistička velesila i radi svojeg reciptivnog značaja ima jedinstvenu priliku postati i emitivno turističko središte regije. Kako se nesrazmjerna većina turističkog prometa u Hrvatskoj odvija u dolascima, osobito u ljetnim mjesecima, Hrvatska, ima iznimno veliki potencijal razvoja outgoing turističke industrije što tržište, ali i hrvatski turistički profesionacli prepoznaju kako brojke neumoljivo pokazuju pozitivne trendove. Upravo je zbog toga osnovan VisitUSA Croatia koji za cilj ima objedinjenu promociju putovanja prema Sjedinjenim Američkim Državama. Ovom radionicom Hrvatska postaje središte za promotivne aktivnosti putovanja u SAD za područje jugoistočne Europe.” – zaključio je Goran Rihtarić, izvršni predsjednik odbora VisitUSA Croatia.