Stefano Seletti kreativni je direktor brenda koji je od prodaje kineskih lončića za mlijeko na tržnicama u Rimu stigao do polica njujorškog Design Storea u Muzeju moderne umjetnosti, piše Elle.hr. I danas živi u lombardijskom gradiću Viadena, u staroj kući okruženoj vinovom lozom, samo 50-ak metara udaljenoj od ureda gdje sa sestrom Mirijom vodi jednu od najdinamičnijih talijanskih kompanija, koja je oblikovala povijest dizajna i uređenja doma 21. stoljeća. Ekskluzivni butici od Londona i Amsterdama do Bangkoka i Pekinga, stotine prodajnih mjesta diljem svijeta i Selettijev interni kreativni laboratorij Selab u kojem nastaju kultni arty proizvodi prepoznatljive estetike – koja obilato koketira s kičem i vintageom – sve je to rezultat Stefanove strasti, instinkta za eksperimentiranje i nepogrešive poslovne vizije, čiji moto nije bez razloga
“(r)evolution is the only solution“. Shvativši među prvima da pristupačna cijena može biti kreativni motor za transformaciju tržišta 21. stoljeća, Stefano je na svakodnevne proizvode prenio dizajnersku estetiku i ponudio zabavne i dostupne komade s aurom ekskluzivnosti.

Pristupačna cijena može biti kreativni motor za transformaciju tržišta
Press / Elle.hr 

Obiteljsku priču o uspjehu počeo je 1964. godine Romano Seletti, poduzetnik sa tri razreda osnovne škole, koji je s Dalekog istoka uvozio limene šalice, podmetače od bambusa i slične jeftine sitnice za dom, a potom ih distribuirao na tržnicama Rima, Napulja i Torina. Danas, na čelu s drugom generacijom, brend ima novu strategiju te surađuje s talijanskim i stranim dizajnerima i umjetnicima, ali “boss“, Stefano, unatoč globalnom tržištu, statusu i uspjehu, ostao je srcem vezan uz rodni kraj, gdje je na obalama rijeke Po podigao kompleks na više od sedam tisuća četvornih metara. Udaljen od gradske buke metropola, Stefano tu radi u miru njegujući obiteljske veze i prijateljstva iz kojih se spontano rađaju i razvijaju novi projekti.

Pristupačna cijena može biti kreativni motor za transformaciju tržišta
Press / Elle.hr 

Sa 17 godina Stefano je uz oca sudjelovao u svim fazama razvoja tvrtke. Kad je prije 15-ak godina preuzeo vodstvo, pritisnut borbom za cijenu s veletrgovcima koji su se okrenuli direktnoj proizvodnji u Kini, zaključio je da mora nešto smisliti kako bi tvrtka preživjela. Vođen instinktom – iako naobrazbom računovođa, a ne dizajner – poslao je plastičnu šalicu, papirnati pladanj i bocu mineralne vode koji su bili na njegovu stolu u Kinu i zatražio da ih kopiraju u porculanu i borosilikatnom staklu. Tako je nastala kolekcija posuđa Estetico Quotidiano.

Pristupačna cijena može biti kreativni motor za transformaciju tržišta
Press / Elle.hr 

Niske cijene i minimalistički dizajn linije rezultirali su trenutačnim uspjehom, koji je nastavljen lansiranjem porculanske kolekcije Hybrid, jedinstvene po spajanju dva kontrastna dizajna, odvojen ravnom crtom. Stefanovu filozofiju evolucije najbolje sažima koncept njihove najprodavanije linije, Seletti wears Toiletpaper.

Pristupačna cijena može biti kreativni motor za transformaciju tržišta
Press / Elle.hr 

Maurizio Cattelan, koji inače potpisuje komade vrijedne milijun eura, sada čini upravo suprotno: milijun komada za euro. Apliciranjem vizualno upečatljivih i nadrealnih kolaža saturiranih jakim bojama – kojima osnivači magazina Toiletpaper, avangardni umjetnik Maurizio Cattelan i fotograf Pierpaolo Ferrari, s dozom ironije i crnog humora istražuju trenutačni fenomen hiperkonzumacije slika – Stefano je pokazao zadivljujuću dalekovidnost koja je njegove proizvode dovela na police najekskluzivnijih svjetskih butika.