Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Lifestyle

'Zavoljela sam treninge na svježem zraku'

Autor Nikolina Guja
Autor Nikolina Guja

Tijekom karantene vježbanje u prirodi bio joj je jedini izbor, no uz stručno vodstvo trenera ante burazina, Fani Čapalija ističe da je to novo iskustvo preraslo u veliko zadovoljstvo

Izvor: Story Press

Kada je riječ o vježbanju, mogu reći da volim trening, da se dobro osjećam tijekom i nakon treninga jer znam da radim nešto dobro za sebe i svoje tijelo. Treniram uz pomoć trenera jer je tako brži, kvalitetniji i sigurniji dolazak do rezultata - rekla nam je na početku razgovora Fani Čapalija, jedna od naših najljepših misica, kojoj je proteklih dva mjeseca trening u prirodi bio jedini izbor. Sve vježbe odrađivala je pod stručnim vodstvom trenera fitnessa Ante Burazina, poznatijeg kao Fit Medo.
- Sviđa mi se vježbanje na svježem zraku, a moj trener Ante uvijek pripremi zanimljive rekvizite kako bi trening bio raznolikiji i zabavniji. Prednost je teretane u većem izboru sprava, a u prirodi dosta vježbi izvodite pomoću vlastitog tijela. Volim prirodu pa često sa svojim psićem Benijem šetam ili trčim - otkriva Fani koju nam je njezin trener itekako nahvalio.

Izvor: Story Press



- Moram priznati da je Fani primjer apsolutne profesionalne poslušnosti, usuđujem se reći vojničke. Nema kod ‘nje ne mogu’ i ‘neću’, ona sluša, radi i daje sve od sebe, što mi je drago jer na klijentu odmah primijetim koliko je ‘zagrižen’. Najveći mi je izazov da klijent počne percipirati trening kao sastavni dio dana, nešto što čini za sebe i svoje zdravlje. Jako sam ponosan kada svi oni koji vježbaju sa mnom nakon nekog vremena hranu počnu gledati drukčije i promijene pristup prehrani. Zapravo, najsretniji sam kada vidim kako polako odbacuju loše prehrambene navike i okreću se zdravijim izborima. Izazov je vidjeti hoću li uspjeti u tome da zdrav način života postane i njihov način života - govori Ante, koji prehranu smatra jednom od najvažnijih odrednica na putu do ispunjenja ciljeva. A kada je riječ o prehrani, Fani kaže da su u njezinu meniju najviše zastupljeni proteini.
- Dnevni meni koji mi je sastavio trener sastoji se većinom od namirnica kao što su piletina, puretina, riba, jaja, posni i zrnati sir, povrće te voće u međuobrocima.

Priznajem, ponekad svratim u pekarnicu, ali nemojte da me on čuje. Volim se počastiti kroasanom ili krafnom, a volim pojesti i dobru pizzu. Naravno, ne treba pretjerivati u nezdravoj hrani, ali ponekad si treba dopustiti i to. Trebamo slušati i pratiti svoje tijelo - poručuje 45-godišnja Fani kojoj tjelovježba, osim za besprijekornu liniju, pomaže i u dobrom raspoloženju.

Izvor: Story Press


- Vježbanje smanjuje razinu stresa, jača imunitet, poboljšava fokus, koncentraciju, pamćenje, može pomoći u prevenciji raznih bolesti, možemo povećati mišićnu masu, smanjiti ukupni postotak masnog tkiva. Nema boljeg osjećaja nego kada znam da sam napravila nešto dobro za sebe - govori Fani koja se povratku starom načinu života razveselila baš kao i njezin trener. 

- Priznajem, teško su mi pale restrikcije, ali izgurali smo i to. Zatvaranje teretana stvorilo mi je velik problem jer za mene to nije samo posao nego i ljubav. Imao sam osjećaj kao da mi je netko zaključao vrata od kuće i bacio ključ! Tijekom karantene vježbao sam na terasi, gdje sam imao utege, gume i osnovne stvari za trening. Tako sam, uz šetnje, trčanje šumom i pravilnu prehranu, sačuvao dobru formu. Ne volim se previše odmarati, naučio sam raditi, ali i da se stalno nešto događa - zaključio je Ante.

1. ZAGRIJAVANJE
Prije početka treninga, trčanje desetak minuta. Povećava razinu fizičke snage, jača tetive i ligamente, a dobro je za prevenciju povišenog krvnog tlaka i pomaže jačanju pluća.

2. SKLEKOVI Sklekovi su idealna vježba kojom samo jednim pokretom aktiviramo sve mišiće gornjeg dijela tijela. Izvrsni su za oblikovanje prsa, tricepsa, ramena i leđa, a možemo ih izvoditi bilo gdje.

3. ISKORAK Iskorak je izvrsna vježba za jačanje i izgradnju mišića nogu te stražnjice - mišići natkoljenice i glutealne regije. Vježba se može izvoditi u nekoliko varijacija, ovisno o dostupnosti opreme, ali i mišićnim skupinama na koje želimo staviti naglasak. Na fotografiji je iskorak s bučicama (u ovom slučaju s granama), a izvodi se s bučicom u svakoj ruci. Ruke su spuštene uz tijelo, a kao dodatni stabilizatori pri izvođenju pokreta aktiviraju se trapezni mišići i mišići podizači lopatice.



4. VESLANJE S GUMOM
Elastična guma je jednostavan rekvizit koji ima niz prednosti jer ima veliku mogućnost primjene, sigurna je za korištenje i zauzima malo prostora. Na fotografiji je vježba za leđa: držeći čvrsta leđa, povlačite ruke prema tijelu u visini struka, u krajnjoj poziciji maksimalno se spoje lopatice.

5. BICEPS PREGIB
Stojeći biceps pregib sa šipkom (u ovom slučaju granama) stimulira dvoglavi nadlaktični mišić, a sekundarno stimulira podlaktice. Osnovna je vježba za razvoj bicepsa. Tijelo je uspravno tijekom izvođenja vježbe, bez ljuljanja, a laktovi su u fiksnoj poziciji, uz tijelo.

Najčitanije

Najnovije

loader