Na danas održanoj press konferenciji, predstavnici dm-a, udruge P.I.N.K. life, te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti za mjesec listopad koje za cilj imaju prikupiti sredstva za Petrovu bolnicu, točnije za kupovinu histeroskopa i daljnje aktivnosti i rad udruge P.I.N.K. life. Naime, listopad se već tradicionalno obilježava kao mjesec borbe protiv raka dojke, stoga ovog mjeseca nastojimo ukazati navažnost podizanja svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke.
U samu priču mogu se uključiti i građani koji ciljanom kupovinom određenih proizvoda doprinose skupljanju sredstava za rad Udruge. Naime, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem zemlje moći ćete pronaći posebno označene proizvode, a za svaki prodani proizvod dm će donirati jednu kunu za prije spomenuti cilj.
Tako će dm sudjelovati s odabranim proizvodima dm marki alverde i Balea, a projektu će se pridružiti i dm-ovi partneri Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen.
Što ovaj projekt znači za Udrugu izjavila je predsjednica udruge Nives Moric: "Projekt je od velike važnosti jer kroz njega generiramo sredstva potrebna za opremanje bolnica i daljnji rad udruge tako da konkretno pomažemo oboljele žene i muškarce. Listopad je mjesec prevencije karcinoma dojke i udruga P.I.N.K.life ima pojačane aktivnosti u promociji i poticanju svijesti važnosti redovitih preventivnih pregleda."
O tome kako su zadovoljni projektom i uspjehom koji su polučili prošle godine kada su opremili onkološki odjel dubrovačke opće bolnice, te da su se rado istoj inicijativi odazvali i ove godine, pričao je menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u, Ivan Horvat: "Odluka je bila poprilično jednostavna, priključiti se i ove godine Storyju i udruzi P.I.N.K. life i obojati listopad u rozo. Odaziv je ove godine još bolji i zbog toga smo jako sretni. "
Doktorica Zrinka Rendić Miočević, dr. med., specijalist radioterapije i onkologije te Zrinka Verzotti, dr. med., specijalist psihijatar, bile su također jedne od sudionica press konferencije te su svojim izjavama objasnile s kojim se preprekama svakodnevno nose oboljele žene, kao i važnost psihološkog aspekta u cijeloj priči. "Sve smo bolji u dijagnostici jer tumore otkrivamo sve ranije, a uz to imamo i sve bolje terapijske metode. No, ne možemo poreći da svake godine broj oboljelih žena raste. To znači da žene ne paze dovoljno na vlastito zdravlje i na rizike koji utječu na pojavu raka dojke. Jako je bitno educirati stanovništvo da paze na zdravlje", rekla je Zrinka Rendić Miočević.
Upravo iz tog smjera, i magazin Story je prije 9 godina započeo svoje kontinuirane projekte osvještavanja i potrebe za edukacijom u vezi prevencije i borbe za čuvanjem zdravlja dojki. "Iznimno smo ponosni, cijeli Story tim, što smo prvi lifestyle tjednik koji je pokrenuo ovakav tip društveno odgovorne akcije. Pomicali smo granice tematskim naslovnicama, a pogotovo onom pokojne Ivane Popović koja je pokazala svoje ožiljke od operacije. Čini nas sretnima što smo uspjeli otići i korak dalje kroz suradnju s dm-om te tako skupiti znatna financijska sredstva potrebna za rad Udruge kao i daljnja opremanja bolnica", izjavila je Iva Leko, brand managerica magazina Story.
Osim dijela Pink Ribbon projekta koji je vezan za dm-ova prodajna mjesta, 10. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu održat će se zabavno edukativni program za sve prolaznik, no u manjem obujmu nego je to bilo prošlih godina, a sve zbog postojećih epidemioloških mjera, zbog kojih su i samu reviju žena članica Udruge ove godine dislocirali na jedinstvenu lokaciju, krov Hitne pomoći u Radničkoj ulici, a ova revija moći će se direktno pratiti i pogledati 10. listopada na portalu Story.hr.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju