5 alata za povećanje sreće na poslu

Koliko se sretno osjećate na ljestvici od 1 do 10 na poslu? Ne govorim o zadovoljstvu poslom, piše Sensa.hr. Mislim koliko ugodnih emocija osjećate svaki dan? (Emocije poput uzbuđenja, smirenosti, zabave i radosti.)

Nije realno svaki dan osjećati ugodne emocije, ali cilj je osjećati se više ugodno nego neugodno - i svakako ugodnije od proživljavanja bolnih emocija. (Na poslu "bolne emocije" mogu uključivati bijes, strah, kronični stres i tako dalje.) Cilj mi je dati vam pet moćnih, provjerenih alata za povećanje i održavanje sreće tijekom radnog vremena.

Granice između privatnog i poslovnog života nikada nisu bile zamagljenije, a puno je "radnih pogodnosti" trenutno na pauzi. Da ne spominjem, ljudska je povezanost prvi prediktor sreće, a nedostaju nam spontana čavrljanja kraj hladnjaka s vodom, ručkovi, pa čak i šetnje ili odlasci na piće nakon posla.

Dakle, što možete učiniti za borbu protiv sagorijevanja na poslu i stresa - posebno tijekom ovih teških vremena? Evo nekoliko rješenja:

1. Stvorite nešto u svojoj organizaciji što pomaže drugima

Annie McKee iz Harvarda napisala je knjigu “How To Be Happy at Work: The Power of Purpose, Hope, and Friendship“, i u njoj navodi: "Držite oči otvorene za mogućnosti da se pridružite grupi koja pokušava riješiti problem."

U svakoj organizaciji postoje izazovi i frustracije s kojima se ljudi suočavaju. Možete potražiti ideje koje će pomoći vašem šefu, kolegama, drugom timu ili kupcima. Kada stvorite novi postupak, proizvod ili sustav koji je koristan, osjetit ćete ponos i zahvalnost i njegovati svoje odnose.

2. Koristite svoje tri glavne prednosti na poslu svakodnevno

Znate li svoje tri glavne prednosti? Važno je pažljivo pogledati sebe i svoje radne navike kako biste mogli prepoznati stvari koje vas razlikuju - i donijeti vam radost. To su vaše snage.

Jednom kada spoznate svoje snage, promislite sa šefom, kolegama i prijateljima kako ih redovito možete koristiti. To bi moglo značiti preuzimanje nove odgovornosti ili pridruživanje odboru koji se uistinu slaže s onim tko ste. Korištenje svojih snaga na poslu učinit će vas sretnijim, angažiranijim i produktivnijim!

3. Stavite majku prirodu u svoj dnevni kalendar

Puno je lakše ostati unutra cijeli dan dok radite od kuće. Postoje izvrsni kućni treninzi i tehnološke pogodnosti koje nam omogućuju da prijeđemo iz sna, u jelo, na posao, u opuštanje, a zatim natrag u san. No brojne su prednosti provođenja vremena vani tijekom radnog dana za vašu psihološku i emocionalnu dobrobit. Jedno je istraživanje dokazalo da šetnje u prirodi i druge aktivnosti na otvorenom grade pažnju i fokus.

Predlažem da rezervirate slobodno vrijeme u kalendaru kako biste bili sigurni da će se to dogoditi. Ideje uključuju jutarnje trčanje ili vožnju biciklom prije nego što započnete dan, održavanje pješačkog sastanka (osobito korisno ako je sastanak telefonski!), pauze za boravak u vrtu, pješačenja za vrijeme pauze za ručak ili istezanja ili čitanja vani prije večere.

Priroda pomaže u emocionalnoj regulaciji, poboljšava pamćenje, smanjuje stres i može nas učiniti kreativnijima! Trenutak uvida može doći kad se odmaknete od svoje elektronike i izađete van.

4. Stvorite osobnu viziju svoje karijere - svjetlo vodilju koja će vas nadahnuti

Promišljanje može biti izuzetno moćno kada se povežete sa svojim budućim ciljevima i vizualizirate izazove i uspjehe koje ćete imati na tom putu. Kad stvorite osobnu viziju karijere koja vam je značajna, bit ćete povezani s putovanjem i motivirani da nastavite svakodnevno poduzimati akcije.

Vaša je vizija "slika" onoga čemu težite i što vas nadahnjuje u vašem radnom životu. Ključ da biste ostali motivirani prema svojoj viziji je razbijanje vaših velikih, dugoročnih ciljeva na male korake i stavljanje njih u vaš kalendar. Prema neuroznanosti motivacije, svaki put kad napravite mali korak, dobit ćete injekciju dopamina u mozak, a to vas motivira da nastavite raditi na svojoj osobnoj viziji.

5. Svakodnevno se povežite s prijateljima i kolegama kako biste se smijali, dijelili i rasli zajedno

Gallupovo istraživanje više je puta pokazalo konkretnu vezu između najboljeg prijatelja na poslu i količine truda koji zaposlenici ulažu u svoj posao. Prijateljstva na poslu zaista su bitna! Odredite vrijeme za jutarnje ili pauze za ručak za čavrljanje, šalu i razgovor s ljudima s kojima ste bliski u svojoj organizaciji.

Podijelite što se događa u vašem privatnom životu, uvježbavajte cijelo biće da ih slušate i neka prijateljstvo postanite prioritet dok radite. Možete postaviti interaktivne igre na Zoomu, dijeliti šaljive priče i međusobno si pomagati u postizanju profesionalnih i osobnih ciljeva.

Izvor: mindbodygreen.com