Skoro šest od deset ispitanika (55%) vjeruje da odabir alkoholnog pića govori puno o karakteru osobe koja ga naručuje, prenosi magazin People. Ako sljedeći put naručite voćno alkoholno piće, poput strawberry daiquirija, ne morate se brinuti jer su osobe koje naručuju voćna alkoholna pića okarakterizirane kao zabavnije.

U želji da se istraže različiti stereotipi povezani s različitim tipovima alkohola, provedeno je istraživanje na dvije tisuće Amerikanaca legalne dobi za konzumaciju alkoholnih pića. Osobe koje preferiraju voćna alkoholna pića su zabavne (54%), bezbrižne  (48%) i strastvene (38%). Žene više preferiraju voćna pića (44%), nego muškarci (31%) koji radije odabiru alkoholna pića neutralnog okusa (35%).

Slatka pića
Profimedia 

Ljubitelji 'spicy' pića (5%) svjesni su da su rijetki te se karakteriziraju kao 'crne ovce' u društvu (27%). Pivo (25%) predvodi listu 'go-to' kategorije, slijedi vino (23%) te kokteli (23%). Kod kuće većina ispitanika preferira alkoholna pića koja ne zahtijevaju puno truda (29%) ili zahtijevaju samo jedan mikser (29%). Pola od svih ispitanika (50%), od toga ljubitelji pive (49%) osjećaju sram prilikom naručivanja najdražeg alkoholnog pića u javnosti. 

Preferencije u alkoholnim pićima promijenile su se čak kod 40% ispitanika tijekom pandemije. Točnije, 48% od ljubitelja vina te 50% od ispitanika koji preferiraju pivo, izjavilo je da je njihov odabir alkoholnih pića tijekom pandemije poprimio više avanturistički duh. 

Boja također utječe na odabir alkoholnog pića, 58% ispitanika preferira svjetlija pića kao što su vodka i bijelo vino naspram viskija ili tamnog piva(26%). Ljudi koji preferiraju svijetla pića opisani su kao introverti (61%) i relaksirani (60%), dok su ljubitelji tamnijih pića opisani kao inteligentni (46%) i strastveni (40%).

Odabir alkoholnih pića otkriva vašu osobnost
Profimedia 

Bez obzira koje piće preferiraju, većina ispitanika je jako zadovoljna odabirom svog alkoholnog pića, njih 82% kaže da ih uopće ne dira mišljenje konobara dok čak njih 87% kaže da pri odabiru svoje narudžbe ne uzimaju u obzir niti mišljenje prijatelja. Također je zanimljivo da je odabir bezalkoholnih pića svih ispitanika bio skoro u istoj kategoriji kao i alkoholna, voćna bezalkoholna pića preferira njih 32%, neutralna 30% te slatka 28% ispitanika.