Pod prigodnim geslom „Živio život“ završio je najveći regionalni festival medijske kulture WeekendMediaFestival. Festival koji okuplja medijske i agencijske stručnjake te predstavlja marketinške i komunikacijske trendove te nova znanja osoba iz industrije iznova je vratio život u prostor stare Tvornice duhana u Rovinju.
Popularni WMF tradicionalno nadmašuje sva očekivanja, a ovim 14. izdanjem oduševili su posjetitelje raznovrsnim programom, zanimljivim prodavačima i relevantnim temama.
Neke od glavnih tema ovogodišnjeg festivala su budućnost PR-a, važnost printa u izdavaštvu, omiljenost podcasta, umjetna inteligencija, influenceri, revolucija gaminga te uloga festivala u brendiranju destinacija. Jedan od popularnijih panela bio je „Što žene žele 2.0 (10 godina kasnije)“.
Među okupljenima, među ostalima, bila je i nova glavna urednica portala Story.hr Ena Domić koja je govorila o razlikama u kvaliteti sadržaja koje žene danas konzumiraju, evoluciji lifestyle portala, ali i traženosti celebrity sadržaja.
Uz inspirativne predavače i genijalne glazbene goste, uspješnost rujanskog produljenog vikend obilježila je i neformalna atmosfera te kreativan ambijent stare tvornice, ukratko - savršen spoj zabave i ambicije!
U subotu održan je i već tradicionalni rovinjski party Adria Medije Zagreb u omiljenom restaurantu Veli Jože u centru grada.
Okupljeni uzvanici družili su se do večernjih sati, u autentičnom ambijentu uz zvukove dobre glazbe i neodoljive istarske gastronomije.
U našoj fotogaleriji pogledajte kako je protekla odlična zabava, neizostavan dio Weekend Media Festivala u Rovinju.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju