Brojne sveučilišne profesorice, predsjednice i članice uprava istaknutih regionalnih i svjetskih kompanija, poduzetnice i direktorice, gradonačelnice, saborske zastupnice, glavne urednice najvažnijih medija, influencerice i opinion makerice okupit će se na prvoj regionalnoj konferenciji pod nazivom Women's Weekend, koja će se od 9. do 11. ožujka održati u Rijeci.

Tri sadržajna dana omogućit će povezivanje žena iz različitih industrija i društvenih sfera, razmjenu znanja i iskustva te osnaživanje položaja žena kroz progovaranje o aktualnim i važnim temama. Upravo okupljanjem i pružanjem mogućnosti da više od 80 predavačica i panelistica podijeli svoje stavove, znanja i iskustva, želimo dati doprinos ostvarivanju pomaka u pronalaženju odgovora na niz otvorenih pitanja, ali i u poticanju žena na pomicanje granica u sektorima kojima se bave, ističe organizatorica konferencije Nevena Rendeli Vejzović, direktorica agencije Prime time komunikacije. Jedna od kompanija koja predstavlja pozitivan primjer poticanja procesa razvoja žena je upravo A1 Hrvatska, generalni tehnološki partner konferencije, gdje čak 44 posto zaposlenika čine žene na menadžerskim pozicijama.

Daniel Šimić, glavni direktor za poslovne korisnike A1 Hrvatska.jpg
promo 

'Iako smo kao kompanija izvrsno pozicionirani kada je u pitanju rodna ravnopravnost na radnom mjestu, smatramo kako projektima poput STEMfemmea potičemo zanimanje mlađih generacija i doprinosimo rušenju društvenih stereotipa o tehničkim zanimanjima kao isključivo „muškom“ području djelovanja. Na ovaj način plaćenom stručnom praksom u našim tehničkim i poslovnim odjelima želimo prvenstveno djevojkama omogućiti da prijavom na natječaj ostvare priliku za upoznavanje sa STEM zanimanjima uz podršku mentorica. Vjerujemo kako će projekt potaknuti njihov interes te će se u budućnosti opredijeliti upravo na rad u jednom od A1 poslova budućnosti kao što su primjerice – machine learning, AI, cyber security, digital marketing i slično' izjavio je Daniel Šimić, glavni direktor za segment poslovnih korisnika, A1 Hrvatska.

Andreja Dobra, A1.jpg
promo 

U A1 Hrvatska zajednica je na prvom mjestu, a više o važnosti pojmova jednakosti i uključivosti, kad je u pitanju pozicija žena u njihovom poslovanju, reći će Andreja Dobra, voditeljica ESG programa, A1 Hrvatska i A1 Makedonija. 'U sklopu ESG programa trudimo se transformirati poslovanje prema održivosti, ali na Women's Weekendu tijekom predavanja 'Što ESG znači za nas žene?“ bavit ćemo se prvenstveno temom kako je ESG potaknuo diskusiju o raznolikosti i tako utjecao na prihvaćanje važnosti rodne ravnopravnosti u poslovanju' pojasnila je Dobra.

Renata Štefić, A1.jpg
promo 

Izloženost predrasudama i stereotipima koji propituju sposobnosti žena u društvu i podcjenjuju njihove uspjehe, doveo je do razvoja „imposter sindroma“ koji se manifestira kao osobni doživljaj manje vrijednosti pri čemu osoba svoj uspjeh pripisuje vanjskim faktorima poput sreće ili slučajnosti. Upravo ovaj sindrom bit će tema razgovora u kojem će o svom iskustvu napredovanja u sektoru telekomunikacija i IT-a više reći Renata Štefić, direktorica marketinga za poslovne korisnike, A1 Hrvatska. 'Iako od sindroma mogu patiti podjednako oba spola, njegova posljedica je da žene ne vjeruju da su zaslužile uspjeh, a dodatno ih u nekim slučajevima pritisak natjera i da odustanu od svog karijernog plana, što je velika šteta, jer misle da su manje vrijedne. Stoga osnaživanje žena ne treba preispitivati, već je u njemu potrebno sudjelovati', istaknula je Štefić.

Monika Majstorović, A1.jpg
promo 

Primjer jedne uspješne dugogodišnje karijere od skoro 20 godina provedenih u telekom industriji ispričat će Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike, A1 Hrvatska. 'Jako je važan pristup zaposleniku, bilo da je riječ o ženi ili muškarcu. Iskazivanje poštovanja i slobode u postavljanju vlastitih ciljeva, kao i osjećaj da ste aktivan dio organizacije i da zaista imate snažnu podršku tima su presudni. Za moj osobni uspjeh u svijetu marketinga tako je zaslužan i tim A1 Hrvatska, a pozitivno iskustvo svakako je poticaj da u svom radu pristupam jednako i mlađim kolegicama i kolegama koje učim kreiranju uspješnih kampanja, a o čemu ću reći više na panel raspravi „Umijeće osvajanja pažnje', zaključila je Majstorović.

Osim niza panela i predavanja, Women's Weekend donosi i dobru zabavu i vrijeme za opuštanje, što je odličan razlog za obilježavanje Dana žena upravo na prvoj regionalnoj konferenciji koja slavi ženstvenost! Budite dijelom prvog Women's Weekenda i klikom na link osigurajte svoje ulaznice. Sve o Women’s Weekendu pratite i putem društvenih mreža FB, IG i LinkedIn.

Vidimo se u Rijeci od 9. do 11. ožujka!