Skandinavski klub putovanja Destly proširio je svoje djelovanje na Hrvatsku. Ekskluzivni klub s besplatnim članstvom, nakon registracije svojim korisnicima nudi odmore u luksuznim hotelima i odmorištima s popustom do čak 70 %. Na taj način Hrvatska je postala jedna od točki globalnog širenja ove skandinavske agencije u rastu. Ako volite putovati i uživati sve ono što luksuz uistinu pruža, Destly je prava destinacija u Vašem Internet pretraživaču. Destly je klub ljubitelja putovanja osnovan u Švedskoj u jesen 2010. s tendecijom širenja na međunarodnom tržištu. Aplicira koncept tzv. privatnih prodaja, što znači da morate biti članom Destlyja ako želite uživati u atraktivnim ponudama pomno izabranih luksuznih hotela i putnih aranžmana. Dakle, Destly nudi sve, od chic hotela i odmorišta do kratkih bjegova što nas izvlače iz gužve gradau malim tzv. boutique hotelima s popustom do čak 70%. Ponude su dostupne u određenom vremenu i isključivo članovima kluba, a besplatan pristup omogućen je svima koji vole putovanja i žele si priuštiti luksuzni odmor po izrazito povoljnim cijenama.
Klub putovanja Destly od sada i u Hrvatskoj
Foto: Story
Nakon nekoliko koraka obavezne i besplatne registracije na stranicama Destlyja (www.destly.hr) uvodimo naše članove u apsolutni svijet užitka. I ne samo to, već pri samoj registraciji mogu podijeliti svoje otkriće s prijateljima, pozivajući ih linkom za to posebno kreiranim. Njihovo prvo korištenje Destly usluge donosi  im dodatne nagrade. Destly na hrvatsko tržište istupa u suradnji s već visoko etabliranom agencijom za digitalne medije Gingernet. Gingernet je jedna od vodećih agencija u digitlanom reklamiranju i online marketingu u cijeloj regiji. - ”Čvrsto vjerujemo u proširenje naše ponude na rastuće tržište poput Hrvatske, ali i cijele Adriatic regije jer prije svega nudimo jedinstvenu ponudu. Zbog uspješne suradnje s partnerom Visit Technology, upravo je Ginger dobio čast predstaviti jedan ovako veliki projekt koji je već naveliko uzeo maha u skandinavskim zemljama. Vjerujem da hrvatsko tržište itekako ima sluha za ovaj projekt”, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor Gingera. Destly AB namjerava se proširiti na druga svjetska tržišta još tijekom ove godine, a kako i sama Louise Brudö, direktorica i jedna od osnivača Destly AB napominje, ”proširivanje na nove zemlje znači pronalaženje pravih partnera u pravo vrijeme.” ”Volimo putovati i volimo luksuz, a dobiti priliku da jedno i drugo spojimo i pritom profitiramo financijski, svakako je prilika koja se ne propušta. Vjerujem da će u Hrvatskoj projekt zaživjeti u punini, jer ipak smo turistička zemlja koja je odgojena u maniri putovanja i pružanja turističkih usluga”, dodala je Tereza Brkušić, country manager.
Klub putovanja Destly od sada i u Hrvatskoj
Foto: Story
Nakon nekoliko koraka obavezne i besplatne registracije na stranicama Destlyja (www.destly.hr) uvodimo naše članove u apsolutni svijet užitka. I ne samo to, već pri samoj registraciji mogu podijeliti svoje otkriće s prijateljima, pozivajući ih linkom za to posebno kreiranim. Njihovo prvo korištenje Destly usluge donosi  im dodatne nagrade. Destly na hrvatsko tržište istupa u suradnji s već visoko etabliranom agencijom za digitalne medije Gingernet. Gingernet je jedna od vodećih agencija u digitlanom reklamiranju i online marketingu u cijeloj regiji. - ”Čvrsto vjerujemo u proširenje naše ponude na rastuće tržište poput Hrvatske, ali i cijele Adriatic regije jer prije svega nudimo jedinstvenu ponudu. Zbog uspješne suradnje s partnerom Visit Technology, upravo je Ginger dobio čast predstaviti jedan ovako veliki projekt koji je već naveliko uzeo maha u skandinavskim zemljama. Vjerujem da hrvatsko tržište itekako ima sluha za ovaj projekt”, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor Gingera. Destly AB namjerava se proširiti na druga svjetska tržišta još tijekom ove godine, a kako i sama Louise Brudö, direktorica i jedna od osnivača Destly AB napominje, ”proširivanje na nove zemlje znači pronalaženje pravih partnera u pravo vrijeme.” ”Volimo putovati i volimo luksuz, a dobiti priliku da jedno i drugo spojimo i pritom profitiramo financijski, svakako je prilika koja se ne propušta. Vjerujem da će u Hrvatskoj projekt zaživjeti u punini, jer ipak smo turistička zemlja koja je odgojena u maniri putovanja i pružanja turističkih usluga”, dodala je Tereza Brkušić, country manager.