Nova sezona jesen/zima govori o veličini putovanja Liu Jo brenda koji pronalazi svoj savršen identitet u savjesnoj evoluciji. Ovo je priča o #Glamourizing oglašivačkom konceptu, odabranom prije godinu dana za nov početak vizije branda, priče koja se u novoj sezoni potpuno afirmira kao ultimativan stav brenda.
Liu Jo u novoj kolekciji jesen/zima 2019. ponovno naglašava ženstvenost i glamur kao ključne riječi sezone, pretočene originalnom izvedbom zvijezde neospornog statusa: Anne Ewers. Žena koja savršeno utjelovljuje brend Liu Jo, fotografirana je u ovoj novoj epizodi uz opipljivu karizmu Mert&Marcusa koji nju i brend znaju prikazati kao nitko drugi, treću sezonu zaredom. #Glamourizing predstavlja svjesnost i afirmaciju, kombinaciju vizualnog i sponu s kreativnim timom koji svoju energiju i viziju uvijek iznova obnavljaju.
Na setu ove sezone, Anna Ewers predstavlja dvostruku osobnost jedne te iste žene, zna kako izraziti "prirodni glam" koji ju čini jedinstvenom. Namjerna i neovisna dvostruka ženstvenost opisana je prirodnim elementima - zlaticom i orhidejom koji na fotografijama zauzimaju posebno mjesto. Raspored fotografija i cvijeća predstavljaju sklad i uravnoteženost u kojem kontrast lakoće i seksipilnosti majstorski stvaraju različita lica ženstvenosti, uz njihov zajednički nazivnik - glamur. Iza objektiva, ista zadivljujuća žena sada se pojavljuje u svojoj odlučnoj, šarmantnoj sofisticiranosti.
Najnoviju kolekciju potražite u Liu Jo dućanima ili na www.fashionandfriends.hr!
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju