Kad su u pitanju satovi luksuznih brendova, prodajni salon Marli u zagrebačkoj Vlaškoj 13 već je pola stoljeća nezaobilazna adresa svih kolekcionara i ljubitelja satova. Ove godine Marli je proslavio 50. godinu poslovanja predstavivši novi vizualni i mirisni identitet salona koji će zasigurno oduševiti posjetitelje. Nakon nekoliko mjeseci intenzivnih radova, otvorili su vrata novouređenog salona za čiji je interijer zaslužan poznati duo Dean Franić i Saša Šekoranja. Opušteni luksuzni ugođaj koji odiše elegancijom, ali i neopterećenim svevremenskim stilom, na prvi pogled daje naslutiti koliko se pri uređenju prostora posvetilo pažnje detaljima i osjećaju koji će obuzeti posjetitelje i klijente pri samom ulasku u salon. Nenametljiva rasvjeta, koja ističe ono najvažnije, bogate kolekcije satova poznatih luksuznih brandova, materijali poput drveta i željeza kreiraju prostor lišen pretencioznosti i ukočenosti. Osnovna ideja bila je stvoriti topao, suptilan prostor koji nalikuje na dom kolekcionara što često i jesu obožavatelji satova.

Marli proslavio 50 godina lansiranjem vlastitog mirisa
promo 

  „Tako se vrlo reducirana, ali luksuzna paleta materijala nadopunjuje malim kolekcijama knjiga, slika i dekorativnih predmeta koji su i izborom pomalo neočekivani i neuobičajeni za slične prostore, a kao cjelina tvore dom za sve obožavatelje dobrog dizajna“, ističu Franić i Šekoranja.

Osim novog dizajna interijera povodom 50. obljetnice, Marli je otišao korak dalje te iskustvo kupnje za svoje klijente proširio za još jednu dimenziju – mirisnu. U suradnji s poznatim španjolskim parfumerom Ramonom Monegalom, nastao je miris Marli koji je izašao u limitiranoj ediciji od 50 primjeraka kao simbol obljetnice obitelji Marinović, koja već tri generacije vodi ovaj prepoznatljivi brand. Suradnja s ovim cijenjenim parfumerom uistinu je najljepši poklon koji im je Ramon mogao pokloniti, ravan osjećaju kao da ti Beatlesi napišu pjesmu za rođendan.

Marli proslavio 50 godina lansiranjem vlastitog mirisa
promo 

 Ovo je velika novost kad je u pitanju uređenje prodajnih prostora u Hrvatskoj jer kreiranje vlastitog mirisa, kao utjelovljenje branda i prostora, pozamašan je pothvat. U suradnji s poznatim stručnjakom za parfeme Jurajem Sotošekom, čija je ekspertiza pomogla u kreiranju ove mirisne priče, lansiran je miris koji potpisuje jedan od najcjenjenijih parfumera i službeni parfumer španjolske kraljevske obitelji. Marli miris sastavljen je od vetivera, cedrovog drveta, kore agar drveta te bijelog mošusa. ‘Dobili smo drveno-aromatičan miris, pun minerala i svježine što odgovara drvenom interijeru, dok agar drvo svojim tamnim tonovima odgovara tamnom kamenu, a bijela mošusna baza komunicira beži krem boje koje prevladavaju. Na ovaj način miris je postao dio cjeline i Marli salona,’ kazao je Juraj Sotošek.

Marli proslavio 50 godina lansiranjem vlastitog mirisa
promo 

Perfekcionizam u dizajnu, uređenje detalja, kreiranje mirisa i stvaranje ugođaja koji odiše modernizmom s primjesama klasike, i spojem elegancije s notom individualizma, najbolje opisuje Marli brand koji ulazi u novu eru poslovanja. Sasvim novo i drugačije iskustvo za sve ljubitelje satova, kolekcionare i obožavatelje rijetkih primjeraka satova čija je vrijednost prvenstveno sentimentalna i osobna.