Kad su u pitanju satovi luksuznih brendova, prodajni salon Marli u zagrebačkoj Vlaškoj 13 već je pola stoljeća nezaobilazna adresa svih kolekcionara i ljubitelja satova. Ove godine Marli je proslavio 50. godinu poslovanja predstavivši novi vizualni i mirisni identitet salona koji će zasigurno oduševiti posjetitelje. Nakon nekoliko mjeseci intenzivnih radova, otvorili su vrata novouređenog salona za čiji je interijer zaslužan poznati duo Dean Franić i Saša Šekoranja. Opušteni luksuzni ugođaj koji odiše elegancijom, ali i neopterećenim svevremenskim stilom, na prvi pogled daje naslutiti koliko se pri uređenju prostora posvetilo pažnje detaljima i osjećaju koji će obuzeti posjetitelje i klijente pri samom ulasku u salon. Nenametljiva rasvjeta, koja ističe ono najvažnije, bogate kolekcije satova poznatih luksuznih brandova, materijali poput drveta i željeza kreiraju prostor lišen pretencioznosti i ukočenosti. Osnovna ideja bila je stvoriti topao, suptilan prostor koji nalikuje na dom kolekcionara što često i jesu obožavatelji satova.
„Tako se vrlo reducirana, ali luksuzna paleta materijala nadopunjuje malim kolekcijama knjiga, slika i dekorativnih predmeta koji su i izborom pomalo neočekivani i neuobičajeni za slične prostore, a kao cjelina tvore dom za sve obožavatelje dobrog dizajna“, ističu Franić i Šekoranja.
Osim novog dizajna interijera povodom 50. obljetnice, Marli je otišao korak dalje te iskustvo kupnje za svoje klijente proširio za još jednu dimenziju – mirisnu. U suradnji s poznatim španjolskim parfumerom Ramonom Monegalom, nastao je miris Marli koji je izašao u limitiranoj ediciji od 50 primjeraka kao simbol obljetnice obitelji Marinović, koja već tri generacije vodi ovaj prepoznatljivi brand. Suradnja s ovim cijenjenim parfumerom uistinu je najljepši poklon koji im je Ramon mogao pokloniti, ravan osjećaju kao da ti Beatlesi napišu pjesmu za rođendan.
Ovo je velika novost kad je u pitanju uređenje prodajnih prostora u Hrvatskoj jer kreiranje vlastitog mirisa, kao utjelovljenje branda i prostora, pozamašan je pothvat. U suradnji s poznatim stručnjakom za parfeme Jurajem Sotošekom, čija je ekspertiza pomogla u kreiranju ove mirisne priče, lansiran je miris koji potpisuje jedan od najcjenjenijih parfumera i službeni parfumer španjolske kraljevske obitelji. Marli miris sastavljen je od vetivera, cedrovog drveta, kore agar drveta te bijelog mošusa. ‘Dobili smo drveno-aromatičan miris, pun minerala i svježine što odgovara drvenom interijeru, dok agar drvo svojim tamnim tonovima odgovara tamnom kamenu, a bijela mošusna baza komunicira beži krem boje koje prevladavaju. Na ovaj način miris je postao dio cjeline i Marli salona,’ kazao je Juraj Sotošek.
Perfekcionizam u dizajnu, uređenje detalja, kreiranje mirisa i stvaranje ugođaja koji odiše modernizmom s primjesama klasike, i spojem elegancije s notom individualizma, najbolje opisuje Marli brand koji ulazi u novu eru poslovanja. Sasvim novo i drugačije iskustvo za sve ljubitelje satova, kolekcionare i obožavatelje rijetkih primjeraka satova čija je vrijednost prvenstveno sentimentalna i osobna.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju