Kada najpoznatiji zagrebački prodajni salon satova Marli slavi 50 godina poslovanja na dobro poznatoj adresi Vlaška 13 i kada im u tome pomogne cijenjeni Studio Franić Šekoranja, rezultat može biti samo očaravajući. Veliku rođendansku obljetnicu vlasnici Marlija proslavili su preuređenjem interijera trgovine, u kojoj urarsku tradiciju njeguju od davne 1953. godine. Novi prostor iznenaditi će posjetitelje i oduševiti ih spojem i skladom neuobičajenih elemenata koji čine sasvim novu, prepoznatljivu, a opet nenametljivu estetiku prostora.

Franić i Šekoranja zaslužni za novi izgled starog zagrebačkog dućana
promo 

Nakon nekoliko mjeseci intenzivnih radova, Marli je otvorio vrata novouređenog salona čiji dizajn potpisuje poznati duo Dean Franić i Saša Šekoranja. Opušteni luksuzni ugođaj koji odiše elegancijom, ali i neopterećenim svevremenskim stilom, na prvi pogled daje naslutiti koliko se pri uređenju prostora posvetilo pažnje detaljima i osjećaju koji će obuzeti posjetitelje i klijente pri samom ulasku u salon. Nenametljiva rasvjeta, koja ističe ono najvažnije, bogate kolekcije satova poznatih luksuznih brandova, materijali poput drveta i željeza kreiraju prostor lišen pretencioznosti i ukočenosti. Osnovna ideja bila je stvoriti topao, suptilan prostor koji nalikuje na dom kolekcionara što često i jesu obožavatelji satova.

Franić i Šekoranja zaslužni za novi izgled starog zagrebačkog dućana
promo 

„Tako se vrlo reducirana, ali luksuzna paleta materijala nadopunjuje malim kolekcijama knjiga, slika i dekorativnih predmeta koji su i izborom pomalo neočekivani i neuobičajeni za slične prostore, a kao cjelina tvore dom za sve obožavatelje dobrog dizajna“, ističu Franić i Šekoranja poznati po uređenjima najluksuznijih hotela u Hrvatskoj. Nakon dugo vremena, ovo je jedan od rijetkih prodajnih prostora čiji su dizajn osmislili, imajući na umu cijeli doživljaj posjetitelja, koji je puno više od same kupnje. U skladu s tim, osim novog dizajna interijera, Marli je otišao korak dalje te iskustvo kupnje za svoje klijente proširio za još jednu dimenziju – mirisnu.

Franić i Šekoranja zaslužni za novi izgled starog zagrebačkog dućana
promo 

U suradnji s poznatim španjolskim parfumerom Ramonom Monegalom, nastao je miris Marli koji je izašao u limitiranoj ediciji od 50 primjeraka kao simbol obljetnice obitelji Marinović, koja već tri generacije vodi ovaj prepoznatljivi brand, koji je danas postao nezaobilazna adresa kad su u pitanju satovi luksuznih brandova. Ovo je velika novost kad je u pitanju uređenje prodajnih prostora u Hrvatskoj jer kreiranje vlastitog mirisa, kao utjelovljenje branda i prostora, pozamašan je pothvat. U suradnji s poznatim stručnjakom za parfeme Jurajem Sotošekom, čija je ekspertiza pomogla u kreiranju ove mirisne priče, lansiran je miris koji potpisuje jedan od najcjenjenijih parfumera i službeni parfumer španjolske kraljevske obitelji. Marli miris sastavljen je od vetivera, cedrovog drveta, kore agar drveta te bijelog mošusa.

‘Dobili smo drveno-aromatičan miris, pun minerala i svježine što odgovara drvenom interijeru, dok agar drvo svojim tamnim tonovima odgovara tamnom kamenu, a bijela mošusna baza komunicira bež i krem boje koje prevladavaju. Na ovaj način miris je postao dio cjeline i Marli salona,’ opisuje Juraj Sotošek.

Franić i Šekoranja zaslužni za novi izgled starog zagrebačkog dućana
promo 

Perfekcionizam u dizajnu, usklađenost detalja, kreiranje mirisa i stvaranje ugođaja koji odiše modernizmom s primjesama klasike i spojem elegancije s notom individualizma, najbolje opisuje Marli brand koji ulazi u novu eru poslovanja. Sasvim novo i drugačije iskustvo za sve ljubitelje satova, kolekcionare i obožavatelje rijetkih primjeraka satova čija je vrijednost prvenstveno sentimentalna i osobna.