“Sve maske su pale”, naziv je second hand modne revije koja je održana u okviru Projekta Ilica: Q'Art kako bi prenijela poruku o važnosti recikliranja i odmicanja od konzumerizma kroz promišljeni odnos prema odjeći, obući, modnim dodacima, prema modnom izričaju koji njegujemo. On može biti naša maska, a može biti i odraz našeg stava prema prirodi, okolišu, društvu.

Takav, promišljeni odnos biraju i žive i modeli koji su pozvani da nose ovu posebnu reviju, a među njima su bila poznata lica s televizijskih ekrana, s kazališnih dasaka, s glazbene i plesne scene te kreativci koji svoj trag ostavljaju na raznim umjetničkim poljima. Pistom ove godine pomaknutom s iličkih tračnica bliže Britanskom trgu, prošetali su Filip Šovagović, Ida Prester, Martina Validžić i kolega voditelj Danijel Despot, Larisa Lipovac i Sandi Cenov, Natalija Đorđević i drugi kolege glumci iz Gavelle, Tomislav Bahorić , inicijatori projekta Ivana Nikolić Popović i Aleksandar Battista Ilić te drugi poznati kreativci iz sektora kulture i umjetnosti.

Projekt Ilica: Q'Art: second hand moda s porukom
Nino Željko Jelenski i Filip Hofer 

Dizajn unikatnih komada odjeće i obuće potpisuju studentice Tekstilno-tehnološkog fakulteta koje su pod vodstvom mentorice Ivane Bakal, odjevnim komadima prikupljenim u kontejnerima koje je na 15 lokacija po gradu postavio Zagrebački holding, udahnule novi život prekrajanjem ili spajanjem nespojivog. Umjesto u (ne)udobnim štiklama i cipelama, modeli su na ovoj reviji hodali u udobnim adidas tenisicama koje su također oslikale studentice koje su svoje modele i uređivale za izlazak na improviziranu pistu oko koje se skupio veliki broj građana i pljeskom bodrio nasmijane modele.

U sklopu Projekta Ilica: Q'Art bio je i korner magazina StoryBOOK, koji se zajedno s Muzejom Iluzija predstavio na vrlo originalan način.

Projekt Ilica: Q'Art: second hand moda s porukom
Nino Željko Jelenski i Filip Hofer 

Rujansko izdanje Projekta Ilica: Q'Art još je jednom oživjelo Ilicu, a veliki broj građana koji je tijekom dana razgledao ponudu 150 izlagača, uživao u ispijanju kave na iličkim tračnicama, ali i u bogatom programu koji je uključivao glazbene nastupe na šest lokacija, performanse te premijeru Gavellinog “Višnjika” potvrda je da vizija inicijatora projekta o nužnosti oživljavanja ove žile kucavice grada ima snažnu podršku građana.

Jer MI GRAĐANI SMO GRAD.