Lanac drogerija BIPA donirao je 25.000 kn udruzi „kako si?“ u sklopu dugoročne suradnje na kampanji #PrekrasnaIznutra, kojom se osiguravaju sredstva za pružanje besplatne psihološke pomoći vezane uz posljedice globalne pandemije i potresa koji su pogodili Hrvatsku. 

Suradnja koja je započeta u ožujku ove godine nastavlja se drugom fazom koja počinje s početkom nove školske godine, a posvećena je temi cyberbullinga, odnosno nasilja na internetu. Rizici od cyberbullinga eksponencijalno su se povećali od početka pandemije radi sve većeg korištenja digitalnih platformi od strane djece i tinejdžera, kako u osobne, tako i u obrazovne svrhe. BIPA i udruga „kako si?“ pripremili su e-knjižicu sa savjetima što učiniti ako roditelji ili nastavnici sumnjaju da je dijete žrtva cyberbullyinga i kome se obratiti za pomoć. E-knjižica je dostupna na https://www.bipa.hr/prekrasna-iznutra.

Tina Jurjević_operativna direktorica BIPA
promo 

„Ponosni smo jer možemo podržati rad udruge koja se bavi brigom o psihičkom zdravlju, što smatramo iznimno važnim u razdoblju kada smo izloženi svakodnevnoj nesigurnosti. Želimo osvijestiti što veći broj ljudi o važnosti vlastitog mentalnog zdravlja i dati im alat za suočavanje s problemima uz pomoć besplatnog psihološkog e-savjetovanja koje je dostupno svima. Tijekom kampanje #PrekrasnaIznutra pokušat ćemo smanjiti stigmatizaciju raznih poteškoća s kojima se susreću i djeca i odrasli, uz pomoć stručnog vodstva psihologa iz udruge „kako si?“ istaknula je TinaJurjević, operativna direktorica BIPE.

Nataša Jokić-Begić_predsjednica udruge kako si
promo 

„Sredstva koja je osigurala BIPA biti će namijenjena daljnjoj edukaciji naših korisnika, omogućit će stručna usavršavanja za savjetovatelje, organizaciju projekata i javnih događaja s ciljem pomoći korisnicima besplatne psihološke pomoći. Iznimno smo zahvalni BIPI što je prepoznala naše napore i važnost mentalnog zdravlja i nadamo se nastavku suradnje u budućnosti.“– izjavila je prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, začetnica i predsjednica udruge.