Ako poznajete kreativca koji sanja snove uz koje često stoji riječ nedostižno, donosimo ideju za božićni poklon koji će njega (ili nju) dodatno ohrabriti da najluđe ideje pretvori u stvarnost.
Meister the Creativity kolekcija je od 50 paketa u kojima dolaze hoodica i jedinstvena traka koja će poništiti sjećanje naugly Christmas sweaters i u fokus staviti ono bitno - komuniciranje identiteta pomoću odjeće koju je moguće personalizirati.
Paketi koji otključavaju kreativnost dostupni su na webu po cijeni od 560 kuna, a zbog limitirane ponude, samo će rijetki postati MEISTERi.
Redefiniranje ortodoksnog
'Svaki paket unutar kolekcije sastoji se od hoodice i trake, a idejni koncept nastao je na potencijalu većini naizgled obične trake koja, kada se promatra iz perspektive kreativca, u sebi krije bezbroj mogućnosti. To je jedinstveni predmet koji omogućava svakome od nas da se poigra maštom i komunicira svoj identitet. Može se zalijepiti na hoodicu, ali njome se mogu i zamatati božićni pokloni ili ukrašavati ostali odjevni komadi, poput tenisica ili pak ruksaka i maski za mobitel', rekao je o ideji i realizaciji autor kolekcije Joshua Čirjak.
23-godišnji Joshua je rođen i odrastao u Kanadi, nedavno se vratio u Hrvatsku, a na tržište je izbacio novu limited kolekciju u suradnji s najpoznatijim njemačkim biljnim likerom. Kanađanin hrvatskih korijena koji se, osim dizajnerskih, može pohvaliti i foto i video vještinama imao je priliku raditi s Willom Smithom i Marshmellovom, a sa samo 17 godina snimao je jedan od najvećih festivala na svijetu – Ultra Europe.
Final touch, logotip 'Be the Meister' koji je otisnut na modro zelenoj tkanini hoodice poigrava se idejom razmišljanja izvan okvira i činjenja običnih stvari na drugačiji i odvažan način. Kako bi dokazao da se svakodnevnim zadacima može pristupiti iz sasvim druge i neuobičajene perspektive, Joshua je za dizajn grafike MEISTER koristio pravi Jägermeister pa se kolekcija može promatrati kao doslovno utjelovljenje suradnje Jägermeistera i Joshue. Pretvorivši ono što je trebalo biti digitalni natpis u tekst ispisan omiljenim pićem strastvenih kreativaca, Joshua je u hoodicu utkao smisao svoje osobnosti i brenda koji u svojoj srži čuva neutaživu žeđ za redefiniranjem svega onoga što se u društvu opisuje kao ortodoksno i uobičajeno.
Kolekcija dizajnom potiče na oslobađanje divlje kreativnosti, na odvažnost i bunt u komunikaciji vlastitog identiteta. Stvorena je za sve one koji odjeću promatraju kao sredstvo pomoću kojeg svijetu govore o sebi i tako oslobađaju dio sebe nebrojenim prolaznicima koje susreću na ulicama prenapučenih gradova.
Ovaj novi statement komad na simboličan način okuplja sve kreativce koji sanjaju nedostižne snove, a svojim ih odvažnim dizajnom ohrabruje da ideje pretvore u stvarnost, bez obzira na ono što drugi misle. To je ono što Joshuinu kreaciju čini posebnom i ono je što ju iz modne kolekcije pretvara u poziv na oslobađanje kreativnosti i poticaj svima onima čije su ideje i snovi neshvaćeni - da ih oslobode. Zahvaljujući suradnji mladog hrvatskog dizajnera s brendom najpoznatijeg njemačkog biljnog likera, na hrvatsko je tržište došla hoodica koju je moguće personalizirati pomoću jedinstvene trake, odnosno, novi statement komad i zaštitni znak svih kreativaca.
Više fotografija kolekcije pogledajte u galeriji.