Muškarci i žene razlikuju se u puno stvari, no jedno im je zajedničko- miris njihova partnera ili partnerice važan je dio privlačnosti koju će osjetiti prema njemu.
Dobro je poznato da će zavodljivom parfemu na ženi odoljeti rijetko koji muškarac, a ako ste se upitali je li tako i u obrnutoj situaciji- odgovor je pozitivan.
Žene obožavaju muškarce koji dobro mirišu pa dobro odabran parfem može učiniti čuda kad je riječ o zavođenju.
Muški parfemi tradicionalno su snažni, zavodljivi i moćni, a snažne i postojane mirise žene će redovito vezati za karizmatične i odvažne muškarce.
Pronašli smo nekoliko muških parfema koji će zaludjeti žene, a koji su se našli na našem popisu pogledajte u nastavku.
Giorgio Armani - Code
Armani Code kombinira citrusni koktel bergamota i limuna s mekim notama maslinova cvijeta, toplim mirisom drva gvajaka i tonka graha. Ovaj parfem odaje muškarca sa samopouzdanjem i karizmom.
Tom Ford- Noir
Tom Ford Noir obavit će vas senzualnim mirisom bergamota, irisa, crnog papra i drva opoponaksa. Pristaje urbanim i sofisticiranim muškarcima.
Dior - Sauvage
Sauvage odlikuje spoj citrusnih i mošusnih tonova koji će svakom muškarcu dati dozu svježine, ali i tople orijentalne note. U njemu pronalazimo note bergamota, papra, lavande i sandaloine.
Carolina Herrera - Bad Boy
Bad Boy je parfem toplih jantarnih tonova, a sadrži i note papra, bergamota, tonka sjemenki i kakaa. Po njemu će se prepoznati snažni i samopouzdani, ali opušteni muškarci.
Versace - Eros
Eros je, kako mu i samo ime govori, snažan i privlačan miris, a Donatella Versace opisala je kakvog su muškarca imali u vidu kreirajući parfem: 'Ovo je miris za muškarca koji je svoj gospodar. On je heroj: čovjek koji brani svoje ideale i ciljeve'.
U ovom se parfemu miješaju drvenasti, orijentalni i svježi tonovi. Sadrži ulje metvice u kombinaciji sa zelenom jabukom i limunom, a u donjim tonovima su vanilija, hrastova mahovina, cedar....
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.