Sada kada slavi svoju 60. obljetnicu, Kérastase je prisutan u više od 60 zemalja sa zajednicom od oko 150.000 frizera. Brend usvaja filozofiju “njega na prvom mjestu” koja se proteže izvan njenih proizvoda: njega za sve tipove kose i sve pojedince, kao i za svijet u kojem živimo.

image00011.jpeg
promo 

Povodom proslave ove uistinu posebne obljetnice, Hrvatski Kérastase tim, pozvao je najveće ambasadore, odabrane Kérastase eksperte, kao I predstavnike vodećih medija, u lukuzni Istraski resort Meneghetti, gdje su imali priliku uživati svim osjetilima u zlatnom zalasku sunca, nezaboravnom olfaktivnom iskustvu, kao I gastro delicijama s Michelin* preporukom. Tim je predstavio povijest brenda od Francuskog chica 60tih sve do modernih, pa I futurističih trendova.

image00016.jpeg
promo 

image00018.jpeg
promo 

Kérastase je predan poboljšanju svog utjecaja na planet, koristeći inovacije kako bi smanjio svoj vodeni otisak i očuvao resurse, stvarajući održiviji put za frizere i potrošače. Brend nastavlja biti pionir u budućnosti njege kose dok istovremeno potiče pozitivne promjene i nastoji izgraditi raznolikiju, inkluzivniju i odgovorniju budućnost. 

image00021.jpeg
promo 

Poruka predsjednice Rosa Carriço o 60. obljetnici Kérastasea

Nastao usred pokreta za oslobođenje žena 1960-ih, Kérastase ostaje stalni pobornik ženske snage i individualnosti. To je snaga koja stoji iza svega što radimo kao moderni luksuzni brend za njegu kose. Želimo da blistate, uvijek, jer kada blistate, osjećate se kao da možete osvojiti svijet.

image00022.jpeg
promo 

To je osjećaj koji je Kérastase stavio u svaku bočicu Elixir Ultime ulja za kosu od svog stvaranja prije više od deset godina. Ove godine obilježavamo 60. obljetnicu našeg Brenda i da bismo je proslavili, obnavljamo ovaj najpoznatiji proizvod.

image00027.jpeg
promo 

Svaki aspekt Elixir Ultime ulja je ikonski. Kultno pakiranje koje se sada može ponovno puniti. Kultna divlja kamelija. Kultni sjaj koji se može dodati svakoj frizuri. Naša 60. obljetnica daje nam priliku da ponovno potvrdimo svoj status brenda kojem je njega na prvom mjestu.

image00030.jpeg
promo 

Razumijemo vašu želju da brinete o Zemlji kao i o svojoj kosi. Stoga smo stvorili zadivljujuće novo pakiranje od recikliranog stakla koje se može ponovno puniti—ukras koji će se izlagati na toaletnom ormariću godinama koje dolaze. Uistinu izdržljiv i dugotrajan luksuz. Sama formula je rezultat šestogodišnjeg neumoljivog istraživanja razvoja nove generacije ulja za kosu, sa snažnom divljom kamelijom kao našim glavnim sastojcima.

image00037.jpeg
promo 

I naravno, predstavljamo našu novu ikonu, Sydney Sweeney. Sydney jasno utjelovljuje sve što Kérastase žena cijeni - snažnu, oslobođenu ženstvenost - i ovjekovječuje naš moto, You Dare, We Care.

Kao i obično, stvorili smo kultni film kako bismo proslavili novi Elixir Ultime. Predstavljajući Sydney u crno-bijeloj boji, aludirajući na napjeve pariškog popa u stilu 60-ih, film odiše snagom, seksipilom i promiče izvrsnost brenda Kérastase, a snimio ga je kultni dvojac Inez i Vinoodh.

image00038.jpeg
promo 

image00314.jpeg
promo 

image00318.jpeg
promo 

To je vrhunac naše prošlosti, sadašnjosti i budućnosti - sinergija luksuza, znanosti i snage, sve u jednoj prekrasnom pakiranju.

S ovim lansiranjem naš duh sija jače nego ikada.

Rosa Carriço, Global President Kérastase

image00039.jpeg
promo 
image00041.jpeg
promo 


ELIXIR ULTIME

Ikonsko ulje za kosu, sada u pakiranju s mogućnošću nadopune.
S divljom kamelijom
100% više sjaja*

*Instrumentalni test nakon 48h

IKONSKI SJAJ

Elixir Ultime je zapravo bio prvi Kérastase proizvod koji sam ikada koristila! Uvijek ga imam sa sobom i smatram da čini čuda za snagu, sjaj i sveukupnu zaglađenost. Savršen je završni detalj za svaki izgled!
Sydney Sweeney, Globalni Brand Ambasador

RECITE DA SJAJU
Ulje koje radi sve, radi to bolje nego ikad.

100%
VIŠE SJAJA*

96
SATI ANTI-FRIZZ EFEKTA**

70 %
TRENUTAČNO MEKŠA KOSA**

Hidratizira kosu
Sprječava pucanje vrhova
Jača kosu

*Instrumentalni test nakon 48H ** Instrumentalni testovi.

MOĆ CVIJETA
Kamelija, naklon našem francuskom nasljeđu, svjesno je odabrana zbog svog uljnog ekstrakta koji posjeduje moćna njegujuća, omekšavajuća i osvjetljavajuća svojstva.

FRANCUSKA MODA
Godine 1779. Joséphine de Beauharnais, Napoleonova prva žena, nosila je kameliju kao modni dodatak, čime je cvijet postao trend u Francuskoj.

RIJETKA BERBA
Divlja kamelija se povijesno i trenutno beru francuski cvjećari u Plougastelu, blizu obale u francuskoj regiji Bretanji.

image00362.jpeg
promo 

ZIMSKI CVIJET

Više od 20 dana u kasnoj zimi, kamelije se skupljaju i pohranjuju u led kako bi sačuvale svoju svježinu. Drveće mora biti staro najmanje 25 godina da bi proizvelo dovoljno cvjetova za kvalitetan proizvod.

BRILIJANTNOST MIRISA
Za 60. godišnjicu Kérastasea, naš najpoznatiji proizvod kreće na olfaktorno putovanje u Bretanju u Francuskoj.

“Nadahnut delikatnim, solarnim karakterom istočnjačkih tradicija,
Stvorio sam akord mandarine i heliotropa da izrazim
blještavost i sjaj dragocjenih ulja.”
Nicolas Beaulieu, perfumer

image00359.jpeg
promo 

Oda zadivljujućoj esenciji Bretanje, porijeklu divlje kamelije, novi miris Elixir Ultime, donosi svježu aromatičnu avanturu. Otvarajući se mandarinom, frezijom i listovima ljubičice na vrhu, srčane note cedra, cvijeta ljubičice i heliotropa uskoro otkrivaju dublji svijet drvenog cvijeća, koji vodi do zemljanih osnovnih nota sandalovine i mošusa. Sa svakim slojem luksuza dublje ćete uroniti u idiličnu ljepotu Bretanje. Kosa je očarana maštovitom toplinom koja se zadržava tijekom dana.

BLISTAJTE DALJE (I DALJE I DALJE)
Nova bočica koja se može ponovno puniti spaja inovativnost i poželjnost za dugotrajni luksuz.

image00324.jpeg
promo 

Sofisticiranost se susreće s autentičnošću i održivošću u potpuno novom pakiranju Elixir Ultime koje se može ponovno puniti. Zadržavajući luksuznu staklenu konstrukciju originala, pedantan dizajn utjelovljuje postojanu ženstvenost. Kultni zlatni gradijent i izrađena traka podižu iskustvo luksuznog rituala kose. Projektiran za dugotrajnost sa sustavom punjenja koji je jednostavan za korištenje, predstavlja snažnu posvećenost stilu i ponovnoj upotrebi, spajajući bezvremensku ljepotu sa suvremenim brigama.

30% RECIKLIRANOG STAKLA
VANJSKE BOČICE

95%* RECIKLIRANE PLASTIKE
BOČICE DOPUNE

*Osim čepa, pumpice, deklaracije i koloranata/aditiva

image00314.jpeg
promo