ZAGREB, 15. prosinca 2022. - Lola, Lota, Emma i Emma Petite nove su Nohaa torbice i zvijezde kolekcije jesen/zima 2022./23.. Popularni domaći brand Nohaa sada broji preko 90 različitih modela torbica, od kojih sve mogu biti izrađene u različitim bojama i dimenzijama.
“I ove sezone sam bila posebno inspirirana pariškm chicom što je rezultiralo kolekcijom koja je nosiva uz različite modne kombinacije”, kaže dizajnerica i osnivačica branda Rijana Hadžić Radoš, koja svaku novu kolekciju pomno sprema mjesecima unaprijed.
“O zimskoj kolekciji već standardno krenem razmišljati u ljetnim mjesecima. Tada sam kod svojih u Makarskoj, punim baterije za novu sezonu i krenem s planovima oko nove kolekcije. Taj period mi je nekako najopušteniji i najinspirativniji. Obožavam kupiti brdo modnih časopisa i gledati Youtube kanale svjetskih influencerica za inspiraciju.”
Pariz i ženstvenost su i ove sezone motivi kolekcije.
“Osobno njegujem ženstveni stil, te se to odražava i na moje torbice. Ove sezone mi se posebno sviđa tvid, tako da sam nabavila dosta suknji i sakoa različitih boja u tom materijalu. Isti materijal sam htjela ove sezone prenijeti i na torbice tako da sam posebno naručila materijal iz Njemačke koji se može iskoristiti za izradu. Osim tvida, poigrala sam se s volanima i mašnicama kako bih podigla klasične modele torbica. Klasične nijanse crne, modre i bež dominiraju novom kolekcijom, a za one malo odvažnije sam koristila crvenu i maslinasto zelenu.”
“Ovog puta sam se odlučila na jedan model mini torbice Emme Petite koju nosimo u ruci i lagano kombiniramo uz sve tople zimske dnevne i večernje outfite.”
Rijana ima i modni savjet što i kako kombinirati ove zime.
“Za sve koje vole klasičnu dužinu remena, a ipak malo posebniju varijantu torbica u vidu mašnica i volana tu su Lola, Lota i Emma. Sve torbice su kao i do sada ručno rađene.”
Za kraj je otkrila i koja je to divna lokacija na kojoj je snimala novu kolekciju.
“Posebnu pažnju uvijek pridajem i snimanju nove kolekcije. Ovoga puta je snimanje održano u zagrebačkom kafiću Velvet koji se odlično uklopio u moje viđenje nove kolekcije, a zaštitno lice kampanje je predivna Barbara Raspudić.”
Vaše “Nohice” možete naručiti preko Facebooka i Instagrama Nohaa design i tako postati još jedna od brojnih zadovoljnih mušterija ovog posebnog domaćeg branda protkanog ljubavlju, uz ‘pinkicu’ pariškog chica na hrvatskim ulicama.