Trendovi u nakitu svake se godine mijenjaju, no jedino sigurno nakit kao must have modni dodatak može biti ključni element koji podiže outfit na višu razinu, dodajući osobnost, sofisticiranost i stil te svaku odjevnu kombinaciju čini posebnom i drugačijom, neovisno nosite li jednostavne kombinacije ili raskošne haljine.

Od minimalističkih do upečatljivih komada ovo ljeto obožavamo nakit sa zlatnim sjajem stiliziran samostalno ili u slojevitim nizovima bilo da se radi o prstenju, narukvicama, ogrlicama ili naušnicama te neizostavne bisere koji i najobičnijoj kombinaciji daju poseban štih.

Prahir Postcards from a dream (2).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Prahir Postcards from a dream (1).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Modne razglednice iz snova

"Postcards from a Dream" je inovativna kampanja koja spaja umjetnu inteligenciju i tradicionalnu fotografiju kako bi stvorila nezaboravne vizuale koji dočaravaju sanjive ljetne trenutke.

Ovoga puta, u suradnji s kreativnim direktorom i fotografom Markom Gregurićem, stvorili su hibridnu kampanju koja spaja stvarne fotografije i AI generirane elemente. Tako su nastala četiri tematska seta fotografija koje prenose ljeto na potpuno novi način.

Ljetnu iluziju dočarala je Anamaria Raič, zaštitno lice Prahira koja se savršeno snašla u ovoj izazovnoj ulozi.

Prahir Postcards from a dream (5).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Prahir Postcards from a dream (6).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Ovaj pristup ne samo da naglašava ljepotu nakita, već i pokazuje koliko je brend Prahir sposoban prilagoditi se suvremenim trendovima i inovacijama.

""Postcards from a Dream" je kampanja koja će vam probuditi ljetne emocije i potaknuti maštu. Ovaj projekt predstavlja novi izazov za nas, balansirajući između apstraktnog i shvatljivog. Kroz detaljno planiranje i kreativne koncepte, stvorili smo kampanju koja budi emocije i intrigira", objasnili su nam iz Prahira.

Prahir Postcards from a dream (9).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Prahir Postcards from a dream (8).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Kampanja "Postcards from a Dream" pokazuje da Prahir nije samo lider u kvaliteti nakita, već i u inovativnim marketinškim pristupima. Ova kampanja postavlja nove standarde u industriji, inspirirajući druge da istraže mogućnosti koje tehnologija može donijeti kreativnim projektima.

Pozivamo vas da se prepustite čaroliji ljeta i otkrijete novu dimenziju elegancije i luksuza s Prahirom.

Prahir Postcards from a dream (12).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Prahir Postcards from a dream (11).png
Marko Gregurić/STAV studio 

Nakit kao odraz stila i emocija

Zlatni, srebrni i dijamantni nakit zagrebačka obitelj Prahir kreira već više od pola stoljeća. Virtuozne kolekcije oplemenjene ljubavlju i nježnošću stvaranja, inspirirane elegancijom i glamurom nekih davnih vremena odraz su višegodišnjeg rada i kombinacije vrijednih majstorskih ruku i moderne tehnologije iz radionice luksuza obitelji Prahir.

Nakit koji će biti odraz vašeg stila i vaših emocija odaberite u Prahir poslovnicama u Velikoj Gorici, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Splitu, a sve novosti pratite na službenoj stranici prahir.hr te na Instagramu @prahir_finejewellery.

Prahir Postcards from a dream (10).png
Marko Gregurić 

Kreativni koncept i direkcija: Marko Gregurić
Fotografije, video i AI koncept: Marko Gregurić / STAV studio
Model: Anamaria Raič
Make up: Monika Maček
Scenografija: Stanislav Kostić
Kosa: Daria Sablje
Head of team & stilist : Marjeta Kessler