Od 5. do 8. rujna glavne teme konferencije koja postaje najznačajnija u glazbenoj industriji na ovim prostorima bit će sigurnost posjetitelja i sve tajne logistike i organizacije velikih festivala. Kako implementirati najnovije sigurnosne tehnologije a pri tom ne uskratiti potpuni doživljaj posjetitelja, koji su to sve izazovi na koje se nailazi prilikom organizacije velikih događanja, kako dovesti do savršenstva organizaciju logističkog tima festivala koji posjeti nekoliko desetaka tisuća ljudi – pitanja su na koja će ovaj tjedan odgovarati stručna imena hrvatske, ali i inozemne glazbene industrije.

Neke od tema kojima će se također pozabaviti ovaj tjedan u Noa Beach Clubu na Zrću su i: koliko domaće glazbene institucije mogu učiniti za izvođača te zaštiti autora i njegov rad, usklađivanje marketinških i prodajnih trendova u glazbenoj industriji, što znači biti menadžer, a što strateg i kako izgleda umjetnost upravljanja karijerom.

“Teme na koje smo stavili naglasak ove godine teme su, da ne kažemo izazovi, s kojima se i mi svakodnevno susrećemo u ovom poslu. Trendovi se toliko brzo mijenjaju da danas zaista morate biti 24/7 koncentrirani na svoj cilj/projekt/autorsko djelo kako bi uspjeli. Zato smo okupili one koji zaista žive od jutra do mraka ovaj posao – vlasnike klubova, osnivače uspješnih firmi, kreativce i vizionare. Cilj nam je svima nešto naučiti, napredovati i odgovoriti na trenutno najvažnija pitanja glazbene industrije”, rekao nam je programski direktor konferencije i CEO BSH Events-a, Drago Vukelić.

todor-milivojevic-cbmc-16.jpg
promo 

Konferencija je prvi put održana prije tri godine, a kako je došlo do ideje otkriva Josipa Žižić Šaban, Marketing Manager Noa grupe: “Ideja se zapravo pojavila u jeku pandemije. Neki su zatvorili svoja vrata, a drugi razvijali nove politike poslovanja. Noa Grupa je, zajedno s BSH Events, prepoznala potrebu da okupimo industriju i odgovorimo na bitne teme. Konferencija je na ozbiljnom putu da stekne status i ugled, te da pozicioniramo Hrvatsku kao jedno od vodećih mjesta u Europi, kad su takvi događaji u pitanju. Uz to, projekt je odlična promocija za naš turizam jer konferenciju posjećuju gosti iz cijelog svijeta te je otvorena za sve”.

todor-milivojevic-cbmc-64.jpg
promo 

Da je tome tako, potvrđuje i popis stručnjaka koji ove godine stižu na konferenciju, a stižu iz Mexica, Velike Britanije, Mađarske, Italije, Portugala, Španjolske, Mađarske… Svoja iskustva razmjenjivat će Site coordinator za koncerte Madonne, George Michaela, Rogera Watersa, zatim CEO i osnivač 2NIGHT MGMT-a, osnivač BPM festivala kao i primjerice Baggi (Ajdin Begović), Senior director of business development Insomniac Eventsa, jednog od najvećih američkih promotora evenata elektronske glazbe, uključujući svoj vodeći festival – Electric Daisy Carnival u Las Vegasu. Od domaćih imena iz regije tu su osnivač prve hrvatske diskografske kuće orijentirane na NFT, zatim Dražen Baljak, Marko Nastić, Berislav Marszalek, Igor Vidović, Sara Gigante, Zrinka Bockovac…

todor-milivojevic-cbmc-95.jpg
promo 

Više o cijelom projektu koji je pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta RH, najavljenim temama kao i govornicima moguće je pogledati na https://cbmconference.com/ gdje se još uvijek mogu kupiti i ulaznice.

A osim na webu CBM konferencije, ulaznice su u prodaji i putem Entrio sustava.