Među 150 panelista i predavača iz 15 zemalja svijeta koji ove godine sudjeluju na Weekend Media Festivalu u Rovinju, četvero predstavnika naše kompanije WMG podijelit će svoja iskustva i uvide u najaktualnije teme i trendove. Riječ je o najvećem regionalnom festivalu posvećenom industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja, koji se i ove godine održava u u staroj 'Tvornici duhana' u Rovinju u periodu od 21. do 24. rujna.

Kompanija WMG nastala je integracijom najveće medijske kompanije u regiji Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media. WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu s impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, 8 tiskanih izdanja i 3 televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje omogućavajući im da unaprijede svoje poslovanje.

Jedan od sudionika ovogodišnjeg Weekend Media Festivala je prvi čovjek Kurira, glavni urednik Aleksandar Đondović, koji će sudjelovati u panelu 'Transformacija medija'. On će govoriti o transformacijama unazad četiri godine zahvaljujući kojima se Kurir pozicionirao kao najsnažniji medijski brend.

Aleksandar Đondović
Press Aleksandar Đondović

Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica medijskog multibrend koncepta Mondo+ koji obuhvaća portale Mondo, Euractiv, Elle, National Geographic i druge lifestyle i human interest brendove u okviru WMG kompanije, sudjelovat će na panelu 'Kako vratiti interes za News', zajedno s urednicima nekih od vodećih medija u regiji.

Bojana Zimonjić Jelisavac
Press Bojana Zimonjić Jelisavac

Ruža Veljović, direktorica korporativnih poslova i korporativnih komunikacija WMG-a, sudjeluje u panelu pod nazivom 'Gdje PR-ovci griješe?' Na temelju svog bogatog iskustva rada u medijima, govorit će o odnosu ljudi koji se bave PR-om tj. odnosima s javnošću i novinara.

Ruža Veljović
Press 

Ove godine, za razliku od prethodnih, pripremljen je cijeli jedan segment programa pod nazivom 'HR Weekend', a posvećen je HR profesionalcima, menadžerima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija.

Direktorica ljudskih resursa i organizacijskog razvoja u našoj WMG kompaniji Jelena Vuković imat će priliku podijeliti svoja znanja i iskustva u okviru 2 panela: 'HR TECH FOR NON-TECH HR' i 'Kako trendovi diktiraju HR strategiju'.

Jelena Vuković
Press 

Poseban pečat Weekend Media Festivalu ove godine daje Method agencija, koja posluje u okviru naše kompanije WMG. Method je full service agencija koja se bavi kreativom, content produkcijom i performance marketingom. Sa svojim interdiscipliranim timom, Method stvara priče i ostvaruje rezultate koji osiguravaju digitalnu budućnost brendova. Ovaj tim iskusnih profesionalaca stiže na festival pružiti podršku u stvaranju nezaboravnih video sadržaja. Njihova misija je uhvatiti duh festivala, zabilježiti izjave sudionika i posjetitelja, i prenijeti ključne zaključke s panela kako biste mogli uživati u festivalu, gdje god da se nalazite.

S timom Method agencije, atmosfera inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave zaživjet će na ekranu i društvenim mrežama!