U Googleovoj tražilici pretražuju se milijarde raznih pojmova, a kako bi se određeni što brže prikazali Google ih posebno ističe na vrhu – uz videozapise prikazuju se slike, knjige, informacije o financijama. Google upravo testira jedan novi gumb, za brzi pregled koji će prikazati detaljne recepte za kuhanje hrane, izravno u rezultatima pretraživanja.

Pretraživanje za 'recept za kremšnitu', na primjer, prikazuje gumb 'Brzi pregled' na receptu s bloga Preppy Kitchen. Nakon klika otvara se cijeli recept sa sastojcima, fotografijama i uputama korak po korak — sve bez napuštanja Google pretraživanja.

Zdrava hrana
Shutterstock 

Iz Googlea ne skrivaju da su se udružili s ograničenim brojem kreatora kako bi počeli istraživati nova iskustva s receptima na Pretraživanju, a koja su korisna za korisnike i donose vrijednost web-ekosustavu.

Cilj je da korisnik, nakon upita u tražilici, ostane na platformi, kad god je moguće, bez odlaska iz preglednika. U posljednje su vrijeme popularni AI odgovori, koji izvlače pojedinosti s web stranica i sintetiziraju odgovore pomoću umjetne inteligencije na vrhu ispisa rezultata, a osmišljeni su kako bi učinili nepotrebnim da korisnik odlazi iz popisa rezultata i posjećuje stvarne web stranice.

Prerađena hrana.jpg
Shutterstock 

Korisnik ne mora klikati dalje i pretraživati informacije na raznim web stranicama, Googleova tražilica ne mora pretraživati milijarde web stranica kako bi pronašla sadržaj koji se traži, a nakon upita serviran je cijeli set alata za kuhanje, kao na srebrnom pladnju.

Google time 'otima klik' na web lokaciju te tako pruža iskustvo brzog pregleda, izvlačeći većinu sadržaja na stranici, što uključuje ne samo sadržaj određene web stranice nego i slike i komentare. Korisnik ostaje na Google.com, a Google sažima ključne točke recepta.

Grčka hrana dijeta.jpg
Shutterstock 

Naravno, i dalje postoji gumb za posjet web stranici, ali je upitno ima li koristi od posjete. Za očekivati je kako mnogi blogeri koji pišu recepte neće biti sretni s ovime, a proširi li se ta praksa na druge industrije to neće biti dobro za izdavače. Podsjetimo se, Google je prije desetak godina imao sličnu značajku pod nazivom Quick View, koju je službeno lansirao, a potom ukinuo godinu dana kasnije.