Najbolji svjetski dizajneri iskoristili su Tjedan mode u Parizu kako bi predstavili svoju viziju glamura i odvažnog odijevanja za one koji se odjećom i modnim dodacima žele boriti protiv pesimizma te dominacije loših vijesti - epidemije koronavirusa, klimatskih promjena...

Dok je tjedan mode u Milanu prošao u znaku očekivanog otkazivanja sastanaka velikih korporativnih igrača iz domene svijeta luksuza, stylish druženja, čak i nekih revija, kao i sveopće histerije koja je zavladala zbog epidemije koronavirusa, pariška modna slagalica ipak se uspjela održati. Bez obzira na strah koji se uvukao u svakodnevicu svjetskih jetsettera (na tjedan mode u Parizu doista dolaze insajderi iz svih dijelova kugle zemaljske), show mora ići dalje.

Suočavanje s teškim temama i na modnim pistama
Profimedia 

Dior, Valentino, Chanel, Balenciaga, Junya Watanabe, McQueen i Louis Vuitton samo su neki od brendova čije su kolekcije za sezonu jesen i zima 2020./21. i ovaj put impresivne. Virginie Viard spremno se bacila na zadatak transformacije modne kuće Chanel nakon Karlove smrti, fokusirajući se na osvježavanje kultnih komada u želji da Chanel vrati na popis vrućih trendova sezone. Prema svemu sudeći, u tome i uspijeva, posebice jer se za pariški Grand Palais tražila pozivnica više. Pierpaolo Piccioli, koji virtuozno orkestrira modnom kućom Valentino, nakon raskošnih kolora prošle sezone sada sanja crne, darkerske vizije.

Kulerski, moćni komadi savršena su odora za borbu protiv svih ugroza kojima je društvo izloženo ovih dana. Njegov je prvi red, doduše, bio ispunjen odabirom u svim nijansama proljeća pa su uzvanici činili savršen kontrast onomu što se moglo vidjelo na pisti. Pariški majstor glamura, Oliver Rousteing, sljedeću jesen s potpisom Balmain vidi u futurističnim vizijama opakog glamura pa se njegovi krojevi sve više približavaju estetici junakinja iz filma “Istrebljivač”. Lako je biti otporan na loše vijesti kada izgledaš besprijekorno - premisa je branše koja se bori s lošim vijestima na jedini način koji zna - stilom.