Barcaffè je prvi put ove godine svoju dugu tradiciju, kvalitetu i ekspertizu u pripremi vrhunske espresso kave, predstavio na devetom Triestespresso sajmu. 

Glavna trgovačka luka Italije i poznati grad kave okupili su od 25-27. listopada profesionalce iz područja trgovine, prodavače, vlasnike hotela i restorana, velikih i malih pržionica kave i kafeterija. Svi oni imaju jedan zajednički cilj – da vide na koji način vrhunski proizvodi i usluge mogu unaprijediti poslovanje i prilagoditi svoju ponudu zahtjevima potrošača.  
»Barcaffè je jedan od najznačajnijih proizvođača kave u regiji, koji je danas zastupljen u gotovo svim zemljama regije, sa tradicijom dugom gotovo pola stoljeća. Neprekidno vodeći računa o zadovoljstvu potrošača, ulažemo podjednako u unapređenjenje kvalitete kave i sam proces pripreme, a sve radi pravog uživanja u vrhunskoj espresso kavi. Desetljeća iskustva, truda i brige o kvaliteti, zasluženo su nas dovele u društvo najboljih, na ovaj najznačajniji sajam u svijetu espressa«, ističe Andrej Bele, generalni direktor strateškog poslovnog pogručja Kava Atlantic Grupe.

Kvaliteta proizvoda je osnovni preduvjet za razvoj svih drugih aktivnosti i zato se sve sirovine kupuju prema precizno utvrđenim standardima. Posebna pažnja se posvećuje kontroli kvalitete sirove kave koja se 80 posto nabavlja u porijeklu, što znači direktno s plantaža. Uzorci sirove kave ispituju se na samoj plantaži, zatim se kontroliraju prije utovara na brodove i još jednom prilikom istovara u luci Kopar, preko koje ide sav naš uvoz kave, osim za pržionicu u Skopju, koja se djelomično snabdijeva i iz Soluna. Kvaliteta sirove kave se zatim kontrolira prije ulaska u jedan od naša četiri pogona, kao i tijekom samog procesa proizvodnje do izlaska svake vrećice s proizvodne linije. Za tržište Srbije, pržionica je u Beogradu na Ledinama i to je naša najveća pržionica. Druga po veličini je pržionica u Izoli, gdje se proizvodi brend Barcaffe za tržišta Slovenije i Hrvatske. Treća je u Glavičicama, kod Bijeljine u Bosni i Hercegovini, a četvrta u Skopju za područje Makedonije. Jedan dio proizvoda iz te pržionice se izvozi na crnogorsko tržište.

Barcaffè espresso se moze popiti u preko 4000 ugostiteljskih objekata u regiji dok je »Barcaffe To Go« prisutan u vise od 1000 objekata i na godišnjem nivou se ispije preko 12.000 000 napitaka.

Za Barcaffe je HoReCa vrlo značajan kanal i Barcaffe esspreso je u prošloj godini ostvario dvoznamenkasti rast prodaje. Vrhunsku kvalitetu Barcaffe mješavina, kao što su Barcaffe Divino, Barcaffe Fantasia, Barcaffe Maestoso, potvrdila je i stručna javnost. Naime, na međunarodnom natjecanju u ocjenjivanju kvalitete mješavina kave u Italiji Barcaffe je osvojio već šest zlatnih medalja. Odnos s kupcima i baristima nam je također iznimno važan pa smo zato osnovali i Trening centar Barcaffe, kao  posebnu edukaciju za bariste, ali i poseban način suradnje proizvođača, kupca i osoblja gdje se kupcima nude opća znanja u području kave i posebna znanja u području espressa. Jer, za vrhunski espresso je potrebna ravnoteža svih ključnih elemenata.

Barcaffè je jedan od najznačajnijih regionalnih brendova u espresso biznisu, koji već godinama drži stabilnu poziciju brenda broj jedan na tržištu Slovenije. Danas 7 od 10 Slovenaca pije Barcaffè, dok u segmentu “bijele šalice” Barcaffè zauzima treće mesto. U Hrvatskoj Barcaffè u poslednjem merenju drži 16,1% tržišta turske kafe, uz rast prodaje od 31% u prošloj godini i povećanje tržišnog udjela. 
Za Barcaffé je posebno važan odnos sa kupcima i baristima i u skladu sa tim Barcaffè je razvio i posebnu edukaciju za bariste. U Barcaffè trening centru baristima i poslovnim partnerima omogućava se edukaciju u području espressa i gradi partnerski odnos, sve kako bi se zadovoljili i najsofisticiraniji ukusi potrošača.