Naglasak na kvalitetnim sastojcima i odvažnim kombinacijama tijekom kreiranja burgera, bila je glavna misao vodilja hrvatskog branda Submarine za početak tzv. Immersive Advertisinga, novog načina online komunikacije, koji je po prvi put predstavljen i demonstriran u četvrtak na Zagreb Burger Festivalu, powered by TABASCO.

Naime, ekipa Submarine Burgera, kreativni direktor agencije Kiosk studio Ratko Gregor Jagodić i fotograf Timy Šarec detaljno su objasnili i prikazali proces 3D snimanja, te tako postali prvi u Hrvatskoj koji su pokrenuli takvu vrstu marketinga.

Submarine na Burger Festu demonstrirao  kako nastaje 3D fotka burgera
PR 

Riječ je o relativno novoj vrsti oglašavanja, koja postoji manje od godine dana, a mnogi svjetski brendovi već su prepoznali uzlazni potencijal ovakve vrste kreative i koriste ga za svoje kampanje.

"Uvijek radimo na tome da ponudimo nešto inovativno i drugačije, a ova vrsta komunikacije je upravo ono što nas veseli – da na kreativan način pokažemo koliko burger zapravo može biti gurmanski odvažan, pri čemu je naglasak na podrijetlu i kvaliteti namirnica. Ovakav prikaz burgera još nismo imali mogućnost predstaviti, a kad je Facebook podržao 3D format javili smo se Ratku iz Kiosk Studia i krenuli smo u vrlo interesantnu suradnju. Izuzetno smo zadovoljni s prvim 3D fotkama i veselimo se budućoj suradnji”, izjavio je Luka Jureško iz Submarinea.

Submarine na Burger Festu demonstrirao  kako nastaje 3D fotka burgera
PR 

Naglasak na kvaliteti

Nakon zanimljivog prvog koraka u snimanju, tijekom kojeg se svi sastojci burgera odvajaju i posebno snimanju, materijali se kompletno slaže u Photoshopu. Kao što je bilo pokazano na Burger Festivalu, dijelovi burgera prvo se snimaju fotoaparatom svaki zasebno i naknadno se 2D kolaž pojedinih dijelova fotografija spaja zajedno u cjelinu. Nakon izrade 2D vizuala (kolaža) izrađuje se tzv. mapa dubine (depth map)kojom se elementi (dijelovi burgera) postavljaju u 3D prostor. Ta dva odvojena vizuala zajedno se postave npr. na Facebook i on automatski generira 3D fotografiju – 3D Photo.

„Zahvaljujući 3D komponenti korisnik više nije samo pasivni promatrač, nego postaje dio interakcije koju doživljava na način koji njemu najviše odgovara. Time je njegova pažnja posve zaokupirana samim oglasom čiji je sastavni dio pa od tuda i dolazi naziv „Immersive“ – usredotočenost, zadubljenost, fokusiranost“, komentirao je Ratko Gregor Jagodić iz agencije Kiosk studio, koji je zaslužan za tehničku realizaciju, postprodukciju i izradu Submarine 3D kampanje.

Podsjetimo kako Submarine za sada ima 5 restorana u Zagrebu, jedan u Rijeci, dva u Beogradu, a uskoro otvara i nove lokacije. Prvi restoran otvoren je 2014. godine u Frankopanskoj 11, danas broji preko 90 zaposlenih, doniraju sportska i dobrotvorna društva, aktivno radi na edukaciji osoblja, a nedavno je postao jedini hrvatski brand uvršten na kartu najboljih burgera na svijetu.

Submarine na Burger Festu demonstrirao  kako nastaje 3D fotka burgera
Profimedia