Trgovački lanac Lidl Hrvatska i poznati kuhar David Skoko predstavili su svoju suradnju i zajedničku kampanju Tradicionalna domaća jela. U želji da doprinesu održanju domaćeg gastro-identiteta i raznovrsnosti naših lokalnih kuhinja, Lidl Hrvatska i David Skoko radit će na očuvanju tradicionalnih recepata i domaćih jela, onakvih kakve su pripremale naše majke i bake. Uz Davida Skoku, protagonisti ove zabavne i duhovite kampanje su Lidlova zaštitna lica Mario Petreković i Bojan Navojec, a sve u režiji poznatog hrvatskog redatelja Vinka Brešana.

Tradicionalna domaća jela kakva su pripremale naše bake
Press 

Kada ste posljednji puta sami spremili buncek, sarmu, punjenu papriku ili gulaš? Sigurno iz djetinjstva nositesjećanja na najfinije okuse i mirise bakine kuhinje, koja vas je hranila, okrepljivala, a po potrebi i liječila. LidlHrvatska poznat je po podršci koju pruža hrvatskim dobavljačima i po brojnim kvalitetnim proizvodimadomaćeg podrijetla, a odsada će raditi i na tome da svoje kupce potiče da pripremaju što više domaćih,tradicionalnih jela. Putem svojih letaka, internetske stranice i društvenih mreža, Lidl Hrvatska, u suradnji sDavidom Skokom, svojim će kupcima otkriti razne tradicionalne recepte, prenošene s koljena na koljeno.

Tradicionalna domaća jela kakva su pripremale naše bake
Press 

'Hrana je važan dio svake kulture i isprepletena je s običajima svakog naroda. Potaknuti željom da odzaborava sačuvamo tradicionalne recepte i domaća jela, pokrenuli smo kampanju Tradicionalna domaćajela. Ne čudi da smo u ovaj projekt odlučili uključiti i izvrsnog kuhara Davida Skoku, stručnjaka zatradicionalna domaća jela. Nadamo se da ćemo i vas motivirati da napokon zapišete bakine recepte' –rekla je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

David Skoko se osvrnuo na značenje tradicije u kuhinji: 'Za mene je tradicionalna kuhinja temelj našegastronomske kulture, a ujedno i ono što nas čini drugačijima. Prvo što sam ja naučio spremati su upravotradicionalna jela, pa tako i danas svojoj obitelji najčešće kuham brudet, sarmu, žgvacet... Tradicionalnirecepti, zasnovani na sezonskim namirnicama, čuvari su našeg identiteta i prepoznatljivosti na kojojmožemo razvijati i modernu hrvatsku kuhinju.'

Tradicionalna domaća jela kakva su pripremale naše bake
Press 

O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 32 zemlješirom svijeta te trenutačno ima oko 10.800 trgovina i više od 160 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu,odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima oko 287.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa je najveći trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2018. generirala prihod od 104,3 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši97 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.