Projekt Gooštiranje u Radničkoj već je postao tradicionalni program kojeg nekoliko puta godišnje Konzum priprema za kupce svoga flagship storea, Super Konzuma Radnička, svaki put s nekom drugom glavnom temom. Ovaj put tema je bila pivo i jela koja uz njega pašu, a u prezentacijama i degustacijama može se uživati još danas i sutra.
'Gooštiranje simbolizora užitak, odnosno gušt, a mi smo ga ovaj put vezali za uživanje u pivu. Našim smo kupcima, uz poseban tematski katalog piva, i uživo željeli dodatno približiti veliku pivsku ponudu, s bogatim izborom najpoznatijih domaćih i svjetskih pivara, bilo da se radi o velikim brendovima ili manjim craft projektima', rekao je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija u Konzumu.
Naravno, uz pivo se uvijek vezuju fini zalogaji, pa je Konzum za kupce pripremio jela koja najbolje idu uz pivo, a koje im je u tri dana zanimljivih radionica približio vrhunski chef Marin Medak iz Rougemarina. Prvi dan pripremao je mini hamburgere, drugi dan je rezerviran za 'pulled pork' i rebarca, a zadnji dan uživat će se u pastrami sendvičima.
'Okusi koja u sebi imaju dima, masnoće i kiseline najbolje pašu uz pivo. Zato sam za ovotjedno Gooštiranje odabrao jela koja su najbolji primjer toga. Jako bitno je da ta hrana bude izbalansirana s okusom piva. Što je pivo teže i u sebi sadrži više suhe tvari, to pivo više odgovara uz teža, odnosno masnija jela. Primjerice, kada jedete roštilj i uz njega pijete lager, osjetite da on 'klizi' niz grlo kao voda. Ako uz isto jelo pijete pale ale ili amber, bolje ćete osjetiti okus piva', objasnio je chef Marin Medak.
Nakon što su kupci kušali piva i uživali u pripremljenoj hrani, bili su slobodni postavljati pitanja kako bi ta jela i u njihovoj kuhinji bila što posebnija.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.