Hotel Kempinski Palace Portorož i tvrtka MK Group sa projektom Go to Barcolana i ove su godine partner najveće svjetske regate “Barcolana“ koja okuplja najbolje jedriličare svijeta. Ovim potezom, MK Group pokazuje da je strateški partner razvoja turizma u cijeloj regiji. Više od 60 jedrilica iz čitave Europe i preko 500 sudionika bili su dio tradicionalne rally regate Go to Barcolana, a pobjednicima ove regate dodijeljene su vrijedne nagrade.
Kai Behrens, generalni direktor Hotela Kempinski Palace Portorož, izjavio je da je “Barcolana 51” jedna od najprestižnijih u svijetu kada je riječ o jedrenju i dodao da je ponosan što je Hotel Kempinski Palace Portorož drugu godinu zaredom dio ove prestižne manifestacije: “Jedriličarska regata Go to Barcolana od strane Kempinski i MK Group zaslužuje maksimalnu podršku jer doprinosi ne samo promociji slovenskog jedrenja i sporta, već i razvoju slovenskog turizma i Portoroža kao jedinstvene turističke destinacije”.
Start regate „Go to Barcolana“ bio je ispred hotela Kempinski Palace Portorož, a službeni promotor rally regate bio je Vasilij Žbogar, jedan od najuspješnijih svjetskih jedriličara i dobitnik nekoliko olimpijskih medalja.
MK Group prepoznata je kao ozbiljan i vjerodostojan partner i tvrtka koja svojim aktivnostima doprinosi dodatnom razvoju turizma, ne samo u Srbiji, već i u regiji.
“MK Group, kao jedna od vodećih hotelskih tvrtki u regiji, aktivno doprinosi razvoju slovenskog turizma čineći Portorož jednim od najprestižnijih turističkih ljetovališta u ovom dijelu Jadrana”, izjavila je Jelena Baronik, predstavnica MK Group i dodala da je „strateško opredjeljenje ove tvrtke podrška lokalnim zajednicama i događajima kako bi destinacije u okviru kojih posluju njihovi hoteli postale prepoznatljivije i turistički atraktivnije. Upravo je to jedan od razloga što su MK Group i hotel Kempinski Palace Portorož i ove godine doveli jedriličarsku regatu Go to Barcolana u Portorož.“ Pored toga gospođa Baronik potvrdila je i stratešku opredijeljenost MK Group-e kada je u pitanju aerodrom Portorož: „Aerodrom je jedan od nositelja razvoja, prije svega Portoroža kao turističke destinacije, ali i turizma na slovenskoj i cijeloj istarskoj obali. Imajući to u vidu planirano je proširenje piste koje je neophodno za uspostavljanje novih avio-veza, odnosno još bolju povezanost ove destinacije. Proces je u tijeku, a MK Group i svi vlasnici aerodroma Portorož nadaju se pozitivnom odgovoru nadležnih institucija“, istaknula je gospođa Baronik.
Koliko je važna podrška MK Group lokalnoj zajednici i samom Portorožu, objasnio je Igor Novel, direktor turističke zajednice Portorož: „Hotel Kempinski Palace Portorož, u vlasništvu MK Group, član je turističke zajednice Portoroža i aktivno surađuje u razvojnim projektima destinacije. Podržavamo odluku MK Group da bude sponzor jedriličarske regate „Go to Barcolana“ jer je podrška jedriličarskom turizmu, kao dijelu razvoja sportskog i luksuznog turizma jedna od glavnih točaka naše strategije razvoja“, rekao je Novel.
Portfolio hotela u sastavu MK Group obuhvaća 14 hotela u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori, aerodrom Portorož i golf terene u Savudriji. Poseban značaj za sektor turizma u okviru MK Group ima suradnja sa renomiranim svjetskim brendovima kao što su Kempinski i Sheraton.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju